شناسهٔ خبر: 29436987 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آیت الله اراکی:

آل سعود به ارزش‌های انسانی پایبند نیست/ پیروزی یمن نزدیک است

قم - دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی ظلم آل سعود بر مردم مظلوم یمن را در جهان کم‌نظیر دانست و گفت: حکومت آل سعود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن اراکی در تجمع طلاب و اساتید حوزه که قبل از ظهر یکشنبه در اعتراض به جنایات آل سعود در یمن در مدرسه فیضیه برگزار شد، اظهار داشت: در دنیای امروز که مستکبران به صورت افسار گسیخته در نقاط مختلف جهان جنایت و ظلم می‌کنند باید نهادهای بین المللی برای حمایت از مظلومان ایجاد شود.

وی جنایت آل سعود در یمن و کشتار کودکان و افراد بی دفاع را با حمایت آمریکا و رژیم صهیونیستی عنوان کرد و گفت: ظلم بر مردم یمن در جهان کم‌نظیر است و جنایتکاران در این کشور افراد بی دفاع و زنان و کودکان را از ابتدایی‌ترین امکانات زندگی و آب و غذا محروم کرده‌اند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه مسمانان و ملت‌های آزاده دنیا حامی مردم یمن هستند، گفت:‌ اجتماع طلاب در این مکان فراخوانی برای بیداری وجدان جهانی است تا برای کمک به مردم بی دفاع یمن به پا خیزند و اعتراض خود را نشان دهند.

همه باید برای کمک به مظلومان یمن فریاد بزند

وی با بیان اینکه امروز هر انسان با وجدانی در سراسر جهان وظیفه دارد برای کمک به مظلومان یمن فریاد بزند، گفت: باید با تمام امکانات از مردم یمن حمایت کنیم تا به پیروزی برسند.

آیت الله اراکی پیروزی مردم یمن و نابودی آل سعود را طبق وعده الهی نزدیک دانست و گفت: حکومت آل سعود جرثومه فساد است و همواره در جهان اسلام تفرقه و انحراف ایجاد کرده و با مستکبران عالم همراه هستند.

وی با بیان اینکه جهانیان امروز به جنایت‌های آل سعود پی برده‌ و این حکومت را جنایتکار می‌دانند، گفت:‌ آنچه در کنسولگری عربستان در ترکیه اتفاق افتاد از زشت‌ترین جنایت‌های تاریخ است و خداوند خواست تا این حکومت فاسد این چنین رسوا شود و مردم جهان بدانند که آل سعود به هیچ یک از ارزش‌های انسانی پایبند نیست.

انزوای رژیم اشغالگر قدس در جهان

وی با بیان اینکه شاهد منزوی شدن رژیم اشغالگر قدس در جهان هستیم، گفت: زمان از هم پاشیده شدن اعتلاف آمریکایی صهیونیستی سعودی نزدیک است و رسانه‌های آزاد دنیا باید بسیج شده و از حق مظلومان دفاع کنند.

دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه باید جریان‌های مختلف برای حمایت اقتصادی از مردم یمن ایجاد شود، گفت: کسانی که توان اقتصادی و مالی دارند باید به مردم یمن کمک کنند و نمازهای جمعه محل جمع‌آوری کمک به مردم یمن باشند.

نظر شما