شناسهٔ خبر: 29436345 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مشکلات آب شرب و بزرگراه های اردبیل مطرح می شود

صاحب‌خبر -

استاندار اردبیل گفت: در سفر رئیس جمهور به استان اردبیل که به عنوان دومین سفر استانی در دور جدید خواهد بود از رئیس جمهور برای توسعه بزرگراه‌ها و تامین آب شرب شهرها تقاضای مساعدت و کمک مالی خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اکبر بهنامجو، استاندار اردبیل گفت: در حوزه راه‌ها با توجه به وضعیت تصادفات و تلفات جاده‌ای توسعه بزرگراه‌ها نیاز ضروری استان اردبیل است که در همین راستا از رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی خواهیم خواست تا همه ساله اعتبار مورد نیاز برای احداث 30 تا 60 کیلومتر بزرگراه در این استان در اولویت قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش تولید محصولات کشاورزی و همچنین تقویت ترانزیت کالا از طریق گمرک بیله‌سوار و دشت مغان ضروری است تا در شمال استان اردبیل احداث بزرگراه مورد توجه قرار گیرد چرا که وجود 135 کیلومتر بزرگراه در این استان کافی به نظر نمی‌رسد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل همچنین به دومین مطالبه مردم استان از رئیس جمهور در قالب تامین آب شرب شهرها و روستا با الویت شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: ما به شدت نیازمند احداث تصفیه خانه مودل دوم اردبیل هستیم تا براساس پیش‌بینی توسعه جمعیت در مرکز استان بتوانیم آب مورد نیاز شهروندان را تامین کنیم.

بهنامجو ادامه داد: علاوه بر شهر اردبیل در سایر شهرها نیز به منابع اعتباری ویژه نیاز داریم تا طرح‌های آبرسانی را در مناطق شهری و روستایی به نتیجه رسانده و دغدغه مردم را در این زمینه به حداقل برسانیم.

وی توجه ویژه به تامین اعتبار برای طرح‌های عمران شهری و کمک به فعال کردن واحدهای تولیدی نیمه تمام را از دیگر مطالبات به حق مردم استان اردبیل بیان کرد و افزود: در سفر رئیس جمهور با اولویت این خواسته‌ها و مطالبات را مطرح خواهیم کرد تا با عنایت ویژه رئیس جمهور در دولت دوازدهم این خواسته‌ها برآورده شود.

انتهای پیام/س

تکمیل پروژه های نیمه تمام اولویت است

برچسب‌ها:

نظر شما