شناسهٔ خبر: 29436248 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

برگزاری نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» در کردستان

گروه سیاسی - چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» با حضور مهمانانی از کشورهای عراق، سودان، سیرالئون، اندونزی، ساحل عاج و کامبوج امروز، ۲۷ آبان‌ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری فجر سنندج برگزار شد.

صاحب‌خبر -

برگزاری چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر امریکایی از منظر مقام معظم رهبری» در کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام مهدی فرزی، مشاور نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 27 آبان‌ماه در چهارمین نشست تخصصی «حقوق بشر آمریکایی از منظر مقام معظم رهبری» با بیان اینکه حقوق بشر و حفاظت از کرامت آدمی از دغدغه‌های امروز و دیروز جهان اسلام بوده است، اظهار کرد: تبعیضات بشری، فقر و قاچاق انسان نشان‌دهنده آن است که وضع‌کنندگان بشری همواره قوانین حقوق بشر را نقض می‌کنند.
وی افزود: با گذشت بیش از نیم قرن قوانین حقوق بشری هنوز ضعیف است و ریشه‌های آن را در این مسئله باید جستجو کنیم که مدافعان حقوق بشر هرگز بنیان‌ها را بر اساس توحید و اعتقاد به معاد بنیاد ننهاده‌اند؛ لذا هر روز با شعارهایی پر زرق و برق مواجه می‌شویم که ناپایدار است و بعد از گذشت اندک زمانی مورد نقض خود شعار‌دهندگان قرار می‌گیرد.
مشاور دفتر نماینده ولی فقیه در کردستان بیان کرد: حق آزادی و مساوات جهانی سترگ و عظیم است که دفاع از آن امروز نصیب مردم درد کشیده کردستان توسط استکبار جهانی است.
وی یادآور شد: همه ما هم آوا با مادران داغ دیده حلبچه و کودکانی که قربانی زیاده‌خواهی آمریکا توسط فرزندان ناخلفش اسرائیل و داعش شده‌اند، هستیم.
انتهای پیام

نظر شما