شناسهٔ خبر: 29436157 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آناج | لینک خبر

پیگیری آناج نمایان کرد؛

گاف بزرگ استاندار سابق آذربایجان‌شرقی/ ششگلانی: شاید منظور خدابخش مسابقات زیر 20 سال آسیا بود! جام جهانی فوتسال به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

استاندار سابق آذربایجان‌شرقی در آخرین روزهای ماموریتش به عنوان والی این استان گاف بزرگی داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش آناج، مجید خدابخش، استاندار سابق آذربایجان‌شرقی سه‌شنبه هفته گذشته در سومین کنفرانس بین‌المللی باستان‌شناسی و حفاظت در امتداد جاده ابریشم که با حضور میهمانان داخلی و خارجی، امام جمعه مرند و فرماندار ویژه این شهرستان، در کاروانسرای یام مرند برگزار شد، گاف بزرگی داده و از میزبانی استان آذربایجان‌شرقی در مسابقات جام جهانی فوتسال سخن به میان آورد.
 

بیشتر بخوانید:

جام جهانی فوتسال به میزبانی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود


این درحالی است که میزبانی جام جهانی فوتسال در دوره آتی که در سال 2020 برگزار خواهد شد، با وجود کاندیداتوری ایران و تلاش‌های فدراسیون کشورمان و رایزنی‌هایی که با «جیانی اینفانتینو» رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) انجام گرفت، درنهایت به کشور لیتوانی اعطاء گردید.

جواد ششگلانی، رئیس هیات فوتبال استان در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ورزشی آناج در خصوص این خبر استاندار سابق آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: شاید منظور دکتر خدابخش میزبانی مسابقات زیر 20 سال قهرمانی آسیا بوده که قرار است در سال 2019 برگزار شود. 

وی درعین حال متذکر شد: ما از جمله استان‌هایی بودیم که جزو کاندیداهای میزبانی فوتسال زیر 20 سال آسیا بودیم و بعد از درخواستی که فدراسیون فوتبال کشورمان به ای‌اف‌سی ارائه کرد، نمایندگانی از کشور مالزی برای بازدید از امکانات و شرایط میزبانی‌ به تبریز آمدند ولی هنوز چیزی مشخص نیست!

رئیس هیات فوتبال استان همچنین در واکنش به قانون منع به کارگیری بازنشستگان هم گفت: ما معتقدیم فدراسیون فوتبال نهادی غیردولتی است که بودجه مشخصی دارد و این قانون شامل این فدراسیون نمی‌شود؛ تا به حال نیز برای هیات‌های ورزشی در راستای اجرای این قانون بخشنامه‌ای ابلاغ نشده است.

انتهای پیام/

نظر شما