شناسهٔ خبر: 29435841 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد:

تدوام اردو‌های جهادی کهگیلویه و بویراحمد پس از تعطیلات تابستانی/ اردوهای دانشجویی در تعطیلات آخر هفته انجام می‌شود

مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد گفت: اردو‌های جهادی حتی پس از تعطیلات تابستانی در حال اجراست؛ به گونه‌ای که دانشجویان در طول ترم، تعطیلات آخر هفته خود را در مناطق محروم می‌گذرانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، نشست هماهنگی برنامه ریزی و اجرای برنامه‌های هفته بسیج با حضور شهرام مهدوی مطلق، مسئول بسیج دانشجویی و جمعی از دانشجویان و مسئولان سازمان بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در سالن کنفرانس این سازمان برگزار شد.
 
مهدوی مسئول بسیج دانشجویی استان ضمن خیر مقدم و تشکر از حاضران گفت: هفته بسیج هفته بزرگداشت میراث گرانبهای حضرت امام در امت اسلام است و این  گرامیداشت باید پیش برنده هسته‌های مقاومت در جهان باشد.
 
مسئول بسیج دانشجویی استان بیان کرد: نگاه ما به بسیج اعتقادی است نه تقویمی و مختص به هفته بسیج، امسال تقارن هفته بسیج با هفته وحدت تقارن مبارکی است، چرا که بسیج خود نماد وحدت در درون کشور و در جهان اسلام و مستضعفین جهان است.

وی افزود: بسیج مختص جریان و طیف خاصی نیست و از همه اقشار جامعه در بسیج عضو هستند، امروز چفیه‌ای که بسیجیان ما ۳۰ سال پیش در مبارزات انقلابی و دفاع مقدس در مقابل مستکبرین عالم می‌پوشیدند، تبدیل به نماد استکبار ستیزی در جهان شده است.

مهدوی خاطر نشان کرد: بسیج جزئی از هویت و زندگی انقلابی ماست، در بین قشر‌های بسیج، دانشجویان بسیجی باید در عرصه‌های مختلف و جهادی میدان داری و پرچمداری کند، بسیج دانشجویی و بسیج در دانشگاه‌ها به بهانه هفته بسیج باید مرز‌های بسیجی گری و بسیجی بودن را چه در گفتمان و چه در عمل گسترش دهد.

مسئول بسیج دانشجویی در ادامه مطرح کرد: باید از برنامه‌های معمولی و روزمره عبور کنیم و حرف‌های جدید، مطالبات جدید و پیگیر تشکیل هسته‌های مقاومت باشیم که امام فرمودند، «این کار شدنی است».

مهدوی تصریح کرد: به یاد ندارم دانشجویان بسیجی در بحث محرومیت زدایی و کمک به مستضعین لحظه‌ای دست از تلاش بر نداشته باشند، تابستان امسال نیز دانشجویان جهادگر با حضور در مناطق محروم و دور افتاده در بحث عمرانی، فرهنگی، پزشکی، آموزشی و... خدمات شایانی ارائه کردند.

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مبارکی که در بحث اردو‌های جهادی امسال شاهد آن بودیم، نگاه کارشناسی دانشجویان برای خدمت رسانی و همچنین تدوام اردو‌های جهادی حتی پس از تعطیلات تابستانی است، به گونه‌ای که می بینم دانشجویان در طول ترم تحصیلی تعطیلات آخر هفته خود را در مناطق محروم و در حال خدمت دهی می گذرانند.

نظر شما