شناسهٔ خبر: 29435340 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری ویژه برنامه‌های «بهار مهربانی»

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: با برگزاری جشن‌های «بهار مهربانی» در ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) کشور را لبریز از شادی و سرور می‌کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ سعید اوحدی در نشست خبری تشریح ویژه برنامه «بهار مهربانی» در سالن فرخی یزدی باغ موزه قصر افزود: تقارن چهل سالگی انقلاب، هفته وحدت و پیروزی‌های مکرر محور مقاومت، محور اساسی پیشنهاد وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشن‌های «بهار مهربانی» بود تا جشن ولادت حضرت محمد (ص) در فضایی متفاوت نسبت به سال‌های گذشته برگزار شود.

وی گفت: در دوره‌ای که دنیای استکبار کمر بسته که چهره اسلام را مخدوش کند، امیدواریم بتوانیم سیره نبوی و اخلاق محمدی و حس نوع دوستی را در جامعه ترویج دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تأکید بر اینکه این جشن‌ها شروع خوبی است که در این ایام تمام کشور را به شادی دعوت کنیم، افزود: ان شاء الله بتوانیم جشن‌ها را با رویکرد مردم محور و در شأن و جایگاه پیامبر اکرم برگزار کنیم.

اوحدی گفت: در مجموع ۱۵ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که تلاش می‌کنیم مردم محور و خانواده محور باشد و در گستره وسیع شهر تهران به نحوی برنامه ریزی شده است که در ۱۰ ایستگاه مهربانی قابل دسترسی برای تمام شهروندان جشن‌ها برگزار شود.

وی افزود: تلاش شده بیش از ۴۰۰ برنامه در ۱۰ نقطه از جمله میدان آزادی، اراضی عباس آباد، پارک قیطریه، باغ موزه قصر، فرهنگسرای بهمن و ولاء، دریاچه شهدای خلیج فارس، پارک و فرهنگسرای اشراق در شرق تهران اجرا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با بیان اینکه برنامه‌های بهار مهربانی از دوشنبه شب ۲۹ آبان تا ۴ آذر به مناسبت هفته وحدت در سراسر کشور با نورافشانی شروع می‌شود، گفت: این جشن‌ها با مشارکت سازمان فرهنگی هنری شهرداری، اداره کل فرهنگ و ارشاد استان تهران، وزارت ورزش و جوانان، سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و نیروی انتظامی برگزار خواهد شد.

در این نشست خبری سعید اوحدی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و سید محمد مجتبی حسینی معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور داشتند.

در این نشست خبری از پوستر ویژه برنامه «بهار مهربانی» رونمایی شد و برنامه‌های متنوع این هفته به طور رسمی در دستور کار قرار گرفت.

نظر شما