شناسهٔ خبر: 29435158 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

2 دختر فوتبالیست همیاری ارومیه به سپاهان اصفهان پیوستند

ارومیه- ایرنا- نایب رییس بانوان هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: «مهناز شاهمرادی» و «سمیرا محمدی» 2 بازیکن سال گذشته تیم همیاری شهرداری ارومیه با عقد قراردادی یکساله به تیم لیگ برتری سپاهان اصفهان پیوستند.

صاحب‌خبر -

سپیده حسینیان روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سمیرا محمدی دروازه بان سابق تیم ملی و تیم همیاری شهرداری ارومیه پیشتر با تیم ملوان بندر انزلی مذاکرتی انجام داد ولی در ادامه این امر محقق نشد.
وی ادامه داد: تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه تمرینات آمادگی خود را از 2 ماه قبل آغاز کرد و زمین چمن خانه جوان به این امر اختصاص یافته است.
وی ادامه داد: امسال تیم فوتبال همیاری ارومیه با هدایت «مژگان مدائم زاده» مربی سابق تیم ملی و سرمربی سال گذشته تیم ذوب آهن اصفهان وارد کوران رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور می شود.
نایب رییس بانوان هیات فوتبال آذربایجان غربی گفت: این مربی پس از توافق با مسوولان باشگاه همیاری ارومیه به عنوان سرمربی جدید این تیم در لیگ برتر معرفی شد.
حسینیان افزود: تیم فوتبال بانوان همیاری ارومیه به عنوان تنها نماینده استان در لیگ برتر کشور سال گذشته با 26 امتیاز در رده هشتم قرار گرفت.
به گزارش ایرنا سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان غربی چند سالی است که در لیگ برتر بانوان کشور تیمداری می کند و درخشان ترین نتیجه آن، مقام پنجمی لیگ برتر ایران در سال 1395 بود.
تیم فوتبال بانوان آذربایجان غربی از سال 1389 و پس از قهرمانی در رقابت های لیگ دسته یک کشور وارد لیگ برتر ایران شد.
به گزارش ایرنا امسال «بلال اسماعیلی» فوتسالیست ملی پوش حال حاضر تیم جوانان ایران بوده که به تازگی از المپیک 2018 آرژانتین بازگشته است و با عقد قراردادی یکساله به تیم لیگ برتری شهرداری ساوه پیوست.
همچنین «امیر حسین زمانی» بازیکن تیم پارسارگاد ارومیه نیز یکی دیگر از فوتبالیست های آینده دار این شهر است که امسال به عضویت تیم پرسپولیس پاکدشت در لیگ برتر امیدهای کشور در آمد.
«محمدرضا آزادی» نیز یکی دیگر از فوتبالیست های ملی پوش شهرستان نقده است که امسال به بازی های آسیایی جاکارتا اعزام شد و هم اکنون عضو تیم تراکتورسازی تبریز است.
فرشاد احمدزاده بازیکن ارومیه ای تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس تهران است که فصل گذشته عملکرد خوبی در پرسپولیس داشت و امسال پس از جدایی از این تیم و مذاکره با وروتسواف لهستان، به طور رسمی به این تیم اروپایی ملحق شد.
مریم یکتایی و پریا خلیل زاده نیز 2 فوتبالیست ملی پوش ارومیه ای هستند که سابقه حضور در تیم های لیگ برتری ارومیه، شهرداری بم و استقلال بندرعباس را دارند.
7156/7129

نظر شما