شناسهٔ خبر: 29435145 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

امنیت ایران، نتیجه ایثارگری شهدای مدافع حرم است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان گفت: تروریست‌های تکفیری با دیدن شهامت مدافعان حرم خیال تعدی به کشورمان را از ذهن خود بیرون کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر نگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛رقیه کرمانیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری اردکان در  نشست کتاب‌خوان مدافعان حرم  در اردکان گفت: جان‌فشانی شهدای مدافع حرم نتیجه علاقه این عزیزان به حفظ عتبات عالیات و امنیت کشور‌های اسلامی بود.

کرمانیان افزود: قدرت‌های جهان به‌ ویژه استکبار و ایادی آن‌ها این موضوع را با عقاید و مسائل دینی در هم آویخته‌ و در صدد تضعیف کشور‌های اسلامی هستند باید قاطعانه با آنها برخورد شود.

وی با بیان اینکه امنیت ایران نتیجه ایثارگری شهدای مدافع حرم است، گفت: تروریست‌های تکفیری با دیدن شهامت مدافعان حرم خیال تعدی به کشورمان را از ذهن خود بیرون کردند.

در این نشست از مدافعان حرم ارائه‌کننده کتاب، با اهدای لوح تجلیل شد و حاضران در نشست از گنجینه ایثار و شهادت بازدید کردند.

همزمان با آغاز ولایت امام مهدی (عج) و هفته کتاب، نشست کتاب‌خوان مدافعان حرم همراه با مراسمی در گنجینه ایثار و شهادت شهرستان اردکان برگزار شد.

انتهای پیام/ی

آسایش و آرامش کشور، مدیون شهدای حرم

برچسب‌ها:

نظر شما