شناسهٔ خبر: 29435000 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دوره آموزش آسیب های اجتماعی ویژه مدیران مدارس گنبد برگزار شد

گنبدکاووس - ایرنا - کارگاه آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی ویژه مدیران و رابطین سلامت مدارس گنبدکاووس با سخنرانی چند تن از کارشناسان حوزه اجتماعی و بهداشت روان این شهرستان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در آغاز این دوره آموزشی که روز یکشنبه درسالن اجتماعات مرکز رفاهی فرهنگیان این شهرستان برگزار شد، گفت: امروز آسیب های اجتماعی بویژه فضای مجازی دانش آموزان و نسل آینده ما را بشدت تهدید می کند.
سیدصالح رفعتی افزود: برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی، آموزش، مهارت آموزی و آگاه سازی دانش آموزان و خانواده های آنان از بهترین راهکارها است که باید به صورت جدی توسط مدیران مدارس مورد توجه و عمل قرار گیرد.
وی با تاکید برضرورت توجه به سلامت نسل آینده، اضافه کرد: در کنار اقدامات پیشگیرانه از آسیب های اجتماعی بایستی به سلامت دانش آموزان با اجرای طرح های مکمل یاری مانند آهن یاری و ویتامین D اقدام کرد.
رفعتی تصریح کرد: این دو طرح از اول آذر امسال با توزیع قرص های آهن و ویتامین D در مدارس دخترانه دوره دوم متوسطه آغاز شده و تا 16 هفته ادامه خواهد یافت.
به گزارش ایرنا، دراین کارگاه آموزشی یکی از کارشناسان حوزه اجتماعی درخصوص اهمیت پیشگیری از آسیب های اجتماعی و راهکارهای عملی آن و نیز چند تن از کارشناسان مرکز بهداشت درخصوص اهمیت اجرای طرح آهن یاری و ویتامین D در مدارس دخترانه مطالبی بیان کردند.
آموزش و پرورش شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان افزون بر 70 هزار دانش آموز از پیش دبستانی تا متوسطه دوره دوم دارد.
/3039/1860

نظر شما