شناسهٔ خبر: 29434823 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

معاون دبیرکل جنبش فلسطینی «کفاح»:

حماس گام‌های مثبتی برای ترمیم روابط با محور مقاومت برداشته است

معاون دبیرکل جنبش فلسطینی «کفاح» اعلام کرد گام‌های مثبت حماس برای ترمیم روابط با محور مقاومت بویژه در رابطه با سوریه باید دیده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ایمن الحاج یحیی» معاون دبیرکل جنبش فلسطینی «کفاح» اعلام کرد گام‌های مثبت حماس برای بهبود بحران با محور مقاومت باید مورد توجه قرار گیرد و سوریه کلید بازگشت حماس به این محور است.

الحاج یحیی در گفت‌وگو با شبکه «المیادین» تأکید کرد گام‌های حماس برای ترمیم روابط با محور مقاومت بویژه در روابط (این جنبش با سوریه) باید دیده شود.

معاون دبیرکل جنبش فلسطینی کفاح تأکید کرد سوریه به دلیل التزام به مقاومت، بهای سنگینی پرداخت کرده است و طرف‌هایی در داخل جنبش حماس وجود دارند که تلاش می‌کنند پیامدهای ناشی از بحران موسوم به «بهار عربی» را ترمیم کنند و نقش این جنبش را به عنوان گروهی انقلابی در داخل محور مقاومت بازگردانند.

الحاج یحیی در ادامه به «یحیی السنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در نوار غزه پرداخت و گفت  شکست رژیم صهیونیستی در حمله اخیر به غزه در سه صحنه خلاصه می‌شود؛ «کمین پرچم» (+)، هدف قرار گرفتن اتوبونس صهیونیستی در فلسطین اشغالی با موشک «کورنت»(+) و تحویل گرفتن کُلت به غنیمت گرفته شده توسط السنوار در برابر مردم نوار غزه(+).

نبرد اخیر میان گروه‌های فلسطینی در غزه و رژیم صهیونیستی طی هفته گذشته با دست برتر مقاومت به پایان رسید و حدود 500 موشک به سمت فلسطین اشغالی شلیک شد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما