شناسهٔ خبر: 29434810 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره استرالیا:

منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق‌العاده در کیش هستیم/ کار با فوتبالیست‌های معلول و غیرمعلول تفاوتی ندارد

سرمربی تیم ملی فوتبال 7 نفره استرالیا گفت: تیم ما در آمادگی کامل به سر می‎برد و منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق العاده هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، کای لمرت، سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره استرالیا در خصوص حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا - اقیانوسیه به میزبانی کیش گفت: تیم ما در آمادگی کامل به سر می‎برد؛ بازیکنان در وضعیت مطلوب جسمی و روحی هستند و ما منتظر برگزاری یک تورنمنت فوق العاده هستیم.

لمرت که ۱۲ سال سابقه همکاری با تیم ملی کشورش را بر عهده دارد، تاکید کرد: ما در صدد کسب سهمیه حضور در مسابقات جام جهانی فوتبال CP هستیم که قرار است سال آینده در اسپانیا برگزار شود و هدفی کمتر از ایستادن بر روی سکوی دومی نداریم.

وی افزود: من مطمئنم که بازیکنان ما بهترین عملکرد خود را به نمایش خواهند گذاشت؛ منتظریم که ببینم عملکرد تیم، چگونه جایگاه ما را در جدول مشخص خواهد کرد و بعد از این مسابقات، آماده‌سازی برای جام جهانی را آغاز کنیم.

لمرت در خصوص میزان آشنایی استرالیایی‌ها با میزبان تصریح کرد: درون زمین چمن تیم‌های ایران و روسیه و اوکراین جزو تیم‌های الگوی  فوتبال CP هستند. در بیرون از زمین چمن هم می‌دانیم که ایران کشوری است با هویت منحصر به فرد در دنیای اسلام. مسئولان و بازیکنان تیم ما بی‌صبرانه منتظر آشنایی با فرهنگ کشور میزبان هستند. علاوه بر فرهنگ فوق‌العاده ایران، منتظریم که میهمان نوازی مشهور ایرانی را نیز تجربه کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ۷ نفره استرالیا در پایان خاطرنشان کرد: در استرالیا، ما از طرف فدراسیون فوتبال، فعالان اقتصادی و نیکوکاران حمایت می‎شویم و معتقدیم کار با فوتبالیست‌های معلول و غیرمعلول تفاوتی ندارد.

انتهای پیام/س

نظر شما