شناسهٔ خبر: 29432510 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان مطرح کرد؛

بسیج مظهر ایمان، روحیه جهادی و خدمت بی‌منت است/برگزاری بیش ۷۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کمیجان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان از برگزاری بیش ۷۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کمیجان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ سرهنگ پاسدار رشید اکبری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان در جلسه ستاد هماهنگی هفته بسیج گفت: تفکر بسیجی آنگاه‌که دفاع از کیان اسلام و عزت مسلمین و حقوق مستضعفین در میان باشد، زمینه‌ساز آمادگی رزمی رزمندگان و استحکام‌بخش گام‌های استوار همراهان ویاران رسول‌الله خواهد بود.

اکبری اظهار کرد: بسیج پیکره عظیم مردمی است که بااقتدار در برابر همه عوامل که ارزش‌ها و اصول انقلاب را نشانه رفته‌اند، ایستادگی و فرصت تحرک را به هیچ معاندی نخواهد داد.

وی ادامه داد: بسیج آمادگی برای انجام‌وظیفه در همه عرصه‌ها و به‌کارگیری تمام قوا درراه اسلام را دارد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان افزود:بسیج در همه عرصه‌ها نقش تعیین‌کننده ایفا کرده و فشارها را به جان خریده و نتیجه‌اش نصرت‌های انقلاب اسلامی است.

اکبری با اشاره به اینکه بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدس، میان افراد و ملت است ادامه داد: همه میدان‌هایی که بسیج در آن حضور پیداکرده، میدان‌هایی ملی و درواقع میدان‌هایی که مربوط به همه ملت است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کمیجان به برگزاری بیش ۷۰عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج در شهرستان کمیجان اشاره کرد و گفت: اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان، دیدار با ائمه جمعه شهرستان، مسابقات ورزشی، تیراندازی، نشست‌های بصیرتی، اعتقادی و سیاسی، برگزاری اردو‌های جهادی، کوهنوردی، غبارروبی قبور شهدا و سرکشی از خانواده شهدا، جشنواره ورزش‌های بومی محلی، ویزیت رایگان پزشک عمومی ویژه بسیجیان، از اهم برنامه‌های این هفته است.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما