شناسهٔ خبر: 29431579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

مقصر این اتفاقات فدراسیون است

پنجعلی: دستیاران کی‌روش بدون اجازه او آب هم نمی‌خورند/ با پرسپولیس لجبازی نکنید

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد وضعیت تیم ملی و پرسپولیس و البته حواشی اخیر صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

محمد پنجعلی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار تیم ملی کشورمان مقابل ترینیداد و توباگو اظهار داشت: بازی تدارکاتی خوب است ولی باید با تیم‌هایی بازی کنیم که ما را تحت فشار قرار داده و به چالش بکشند و تیمی که نتواند به ما فشار بیاورد بازدهی فنی برای ما نخواهد داشت.

وی در مورد حواشی بعد از بازی هم گفت: متاسفانه از اتفاقی که افتاد با خبر شدم و جای تاسف دارد که کی‌روش و دستیارانش به قدری رها شده‌اند و کنترلی روی آنها نیست که هر کاری می‌خواهند انجام می‌دهند. این نگاه از بالا به پایینی است که از روز اول وجود داشته و مقصر این ماجراها هم فدراسیون و انفعال آن است. به نظرم دستیاران کی‌روش در تسلط کامل او هستند و بدون اجازه او آب هم نمی‌خورند و ریشه این اتفاقات را باید در سرمربی تیم ملی جستجو کرد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان در مورد اینکه چه برخوردی باید با عضو کادرفنی کی‌روش انجام شود عنوان کرد: باید برخورد جدی صورت بگیرد. بعضاً ممکن است حتی با جریمه و توبیخ هم موضوع برطرف نشود و نیاز به قطع همکاری باشد. فدراسیون فوتبال اسپانیا دو روز مانده به جام جهانی به خاطر اصول فوتبالش سرمربی تیم را کنار می‌گذارد.

پنجعلی در مورد وضعیت پرسپولیس هم گفت: شرایط خوب نیست و تیم بازیکن ندارد و متاسفانه در این شرایط همکاری نمی‌شود. پرسپولیس به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های آسیایی حاضر شده و خستگی و مصدومیت و حضور بازیکنان در تیم ملی باعث شده دست تیم خالی باشد. به نظرم ماجرا به لج و لجبازی تبدیل شده و سازمان لیگ همکاری نمی‌کند.

نظر شما