شناسهٔ خبر: 29430736 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

با حضور مهمانان خارجی و داخلی؛

چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر امریکایى در سنندج آغاز شد

چهارمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از منظر رهبر معظم انقلاب امروز ۲۷ آبان با حضور جمعی از علما، روحانیون، مسئولان کشوری و لشگری، صاحب نظران داخلی و خارجی در مجتمع فجر سنندج آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، این همایش با حضور افراد و صاحب نظرانی از جمله نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، قائم مقام سازمان جهانی بیداری اسلامی، معاون بین المللی دفتر رهبر معظم انقلاب، نماینده ولی فقیه در کردستان، امام جمعه سنندج و برخی دیگر از مهمانان خارجی و داخلی در مجتمع فجر سنندج دقایقی قبل آغاز شد.

 

در این نشست تخصصی مهمانانی از سودان، سیرالئون، اندونزی، ساحل عاج، کامبوج، عراق و اقلیم کردستان دبیر کنگره جهانی مبارزه با جریانات تکفیری حضور دارند.


سازمان جوانان حقوق بشر جمهوری اسلامی، دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله العظمی خامنه ای و نماینده ولی فقیه در استان کردستان از بانیان برگزاری این همایش یک روزه هستند.


ایجاد گفتمان ‌سازی‌های بین المللی مبتنی بر اندیشه های اسلامی و افشای چهره واقعی آمریکا و مدعیان دروغین حقوق بشر و نیز به چالش کشاندن آنها پیرامون مسایل حقوق بشری در سطح بین الملل با عرصه گفتمان‌های حقوق بشری رهبر معظم انقلاب، از اهداف این همایش است.

نظر شما