شناسهٔ خبر: 29426819 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتبار فوری برای رفع مشکلات نشریه ها و هنرمندان سیرجان

در جلسه ای با حضور معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مشکلات نشریات ، هنرمندان و کانونهای فرهنگی و هنری مساجد سیرجان بررسی شد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما دراین جلسه که شنبه شب با حضور جمع زیادی از اصحاب رسانه ، هنرمندان و مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری سیرجان برگزار شد مهمترین مشکلات این حوزه عدم توجه دولت به مشکلات مطبوعات و نشریات ، گرانی کاغذ ، نبود اعتبارات فرهنگی ، نبود سالن مناسب تئاتر و نمایش ، عدم توجه به مشکلات خبرنگاران و همچنین نبود اعتبارات کانونهای فرهنگی مساجد اعلام و مقرر شد مبلغ ده میلیارد ریال از محل کمکهای فرهنگی صنایع و معادن با نظر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برای حل این مشکلات هزینه شود.دراین جلسه آقای علیزاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان هم برای اختصاص 4 میلیارد ریال از اعتبارات این اداره کل به بهسازی سالن تئاتر فردوسی سیرجان قول مساعد داد.
آقای سید هادی حسینی معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این جلسه رفع مشکلات فرهنگی در تمام حوزه ها را اولویت این وزارتخانه عنوان کرد و گفت : مشکلات را جمع بندی و در وزارت متبوع پیگیری می کنم و در صدد رفع آنها هستم . اقای حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم قول پیگیری مشکلات هنرمندان و اصحاب رسانه سیرجان را از طریق مجلس داد .

 

اعتبار فوری برای رفع مشکلات نشریه ها و هنرمندان سیرجان اعتبار فوری برای رفع مشکلات نشریه ها و هنرمندان سیرجان اعتبار فوری برای رفع مشکلات نشریه ها و هنرمندان سیرجان اعتبار فوری برای رفع مشکلات نشریه ها و هنرمندان سیرجان

نظر شما