شناسهٔ خبر: 29426792 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

حماد سامری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ به باشگاه‌ها ضربه می‌زند/ امسال بسکتبال لیگ پویایی ندارد

سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان گفت: متاسفانه امسال لیگ پویایی نداریم. اکثر تیم‌ها با مشکل مالی و کمبود بازیکن مواجه هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حماد سامری، سرمربی تیم بسکتبال نفت آبادان، در مورد شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر و وضعیت کلی تیم‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: متاسفانه امسال لیگ پویایی نداریم. اکثر تیم‌ها با مشکل مالی و کمبود بازیکن مواجه هستند. زمانی که تیمی نتواند قبل از شروع رقابت‌ها تمرینات خوبی برگزار کند و یا بازیکن مدنظرش را بگیرد نمی‌توان انتظار داشت بازی خوبی هم انجام بدهد. امسال اکثر تیم‌ها با این مشکلات دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی در ادامه افزود: در حال حاضر فقط چهار هفته از مسابقات برگزار شده است. امسال در هفته فقط یک بازی انجام می‌شود که قطعا به ضرر تیم‌هاست. چون نه با آمادگی لازم وارد لیگ شدند و نه تعداد بازی‌ها کافی است که مسابقات جذابی داشته باشیم. امسال هیچ تیمی به غیر از شهرداری گرگان بازیکن خارجی ندارد. بازیکنان مطرح خودمان هم مانند صمد نیک خواه بهرامی و حامد حدادی در هیچ تیمی حضور ندارند. همین موضوع باعث کم شدن پویایی لیگ شده است.

سامری در پایان درباره تعطیلی یک ماهه مسابقات لیگ بیان کرد: بازی‌های لیگ به مدت یک ماه و نیم به دلیل مسابقات انتخابی جام جهانی، تیم ملی تعطیل است. چون در هفته فقط یک بازی برگزار می‌شود این تعطیلی قطعا به لیگ ضربه می زند. امیدوارم در ادامه بتوانیم مسابقات خوبی را در لیگ شاهد باشیم.

نظر شما