شناسهٔ خبر: 29426609 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انسجام ملی و همبستگی راهکار مقابله با تحریم‌هاست

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: با انسجام ملی و همبستگی اجتماعی می‌توان با موفقیت از تحریم‌ها عبور کرد.

صاحب‌خبر -

انسجام ملی و همبستگی اجتماعی راهکار مقابله با تحریم‌ها می باشدشهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی در گفت‌وگو با خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به بازگشت تحریم‌ها علیه ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: تدابیر مهمی برای مقابله با تحریم‌های از قبل پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهایی که آمریکایی‌ها علیه ایران دنبال می‌کنند، افزایش نارضایتی مردم است، افزود:  قطعا هم صدا و همگام شدن با این جریان فکری طراحی شده توسط اتاق فکر و عملیات روانی، می تواند کمک فراوانی برای دشمنان به همراه داشته باشد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه باید انسجام ملی و همبستگی اجتماعی در مقابله با تحریم‌ها وجود داشته باشد، گفت: قطعا با تفرقه، تخریب دولت و زیر سوال بردن بخشی از مدیریت و اداره جامعه امکان گذراندن از این مرحله وجود ندارد، اما می‌توان با همکاری و اتحاد منسجم از این چالش هم با موفقیت عبور کنیم.

مولاوردی تصریح کرد: در دیدار‌های متعدد با  مقام معظم رهبری در حوزه  آسیب‌های اجتماعی، ایشان تاکید جدی بر جلوگیری از سیاه نمایی و نامیدسازی عملکرد دولت داشتند لذا ضروری است تا این موضوع به عنوان یک دستور العمل سر لوحه فعالیت های کشور قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما