شناسهٔ خبر: 29426384 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فلورنتزی: عملکرد ایتالیا در دو بازی اخیر مقابل لهستان و پرتغال نشان داد که آتزوری راهش را پیدا کرده است

محمد رضایی

کاپیتان دوم جالوروسی مطمئن است که آینده روشنی در انتظار لاجوردی پوشان است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- تیم ملی ایتالیا در سن سیرو موفق به شکست پرتغال نشد تا کار این تیم در رتبه دوم گروهش در لیگ ملت های اروپا به پایان برسد. الساندرو فلورنتزی معتقد است ایتالیا در مسیر درست گام برمی دارد و فقط کمبود گلزنی در این تیم حس می شود.

پس از مسابقه مقابل پرتغال، فلورنتزی در مصاحبه ای با رای اسپورت گفت:

پرتغال نتوانست برای ایتالیا مشکل خاصی ایجاد کند چون بازی ما در طول 90 دقیقه از ریتم خوبی برخوردار بود. به خصوص در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم. پرتغال فقط یک شوت در چارچوب داشت. هر کاری که می توانستیم انجام دادیم تا به گل برسیم اما بدشانس بودیم.

بیایید فقط به جنبه های منفی نگاه نکنیم؛ شوق و انگیزه زیادی برای گلزنی داشتیم اما موفق نشدیم. در طول دو بازی اخیر تفاوت ها مشخص شد. نحوه بازی کردن تیم، مالکیت توپ و موقعیت سازی. در مسیر درستی قرار داریم، راهمان را پیدا کرده ایم و باید همین طور ادامه بدهیم.

پس از بازی با سوئد، بازگشت به سن سیرو آسان نبود اما تماشاگران 90 دقیقه ما را تشویق کردند. پایان کارمان در لیگ ملت های اروپا می تواند آغاز دوره ای جدید برای تیم ملی ایتالیا باشد.

لازم به ذکر است پس از این دیدار، فلورنتزی همراه با اینسینیه، کیه لینی، ایموبیله و جورجینیو با اجازه مانچینی اردوی تیم ملی ایتالیا را ترک می کنند و به باشگاه های خود برمی گردند. آنها در بازی دوستانه با آمریکا استراحت خواهند کرد.

نظر شما