شناسهٔ خبر: 29426137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

امام جمعه تبریز:

عملیات روانی دشمن برای ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی است

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم گفت: یکی از ترفندهای دشمنان؛ استفاده از عملیات روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام و از بین بردن امید بین مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی آل هاشم» در دیدار با دانش آموزان فعال در خبرگزاری پانا در آذربایجان شرقی با اشاره به هفته کتاب و کتاب خوانی اظهار داشت: امروزه تجهیزات و تکنولوژی های روز سبب شده فرهگ کتاب خوانی کمرنگ شود.

امام جمعه تبریز با تأکید بر این‌که هیچ منبع علمی مانند اینترنت نمی تواند جایگزین کتاب باشد، خاطرنشان کرد: کتاب است که گذشته را به آینده وصل می کند و علم دانشمندان را به نسل آینده منتقل می کند.

آل‌هاشم در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان نظام گفت: در حال حاضر یکی از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده از عملیات روانی برای ناکارآمد نشان دادن نظام و از بین بردن امید بین مردم به خصوص قشر نوجوان و جوان است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اضافه کرد: دشمن 40 سال است که علیه این نظام توطئه می کند و امسال به مناسبت چهلمین سال پیرزوی انقلاب این وظیفه اصحاب رسانه است که دستاوردهای نظام در حوزه های محتلف فرهنگی، هنری، سیاسی، اجتماعی، علمی، ورزشی و... را بیان کنند.

وی تصریح کرد: رشد حضور نوجوانان و جوانان در نماز جمعه و مساجد و پیوستن جوانان ایرانی به مدافعان حرم، همگی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب هستند که باید برای مردم بازگو شوند.

امام جمعه تبریز ادامه داد: اینکه در زمان جنگ ما مهمات نداشتیم ولی درحاضر به قدرت برتر موشکی منطقه تبدیل شده ایم و حتی به کشورهای همسایه نیز کمک می کنیم دستاوردهایی است که برای مردم باید بیان شوند.

آل‌هاشم تصریح کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر علم و فناوری و ثروت به دست آمده از علم و حیله است، که امروز احساس برتری می کنند و به قدرت خود می نازند و ما نیز اگر بخواهیم به دنیا برتری خود را نشان دهیم؛ باید در تمامی زمینه ها، علم خود را افزایش دهیم.

 

نظر شما