شناسهٔ خبر: 29426072 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله موسوی جزایری خطاب به پدران و مادران اهوازی؛

فرزندان خود را برای پیوستن به حوزه علمیه تشویق کنید

حوزه/ نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، خطاب به پدران و مادران اهوازی، گفت: فرزندان خود را برای پیوستن به حوزه علمیه تشویق کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، شامگاه شنبه، در مراسم عمامه گذاری و افتتاحیه ساختمان مدرسه علمیه سطح ۳ سفیران هدایت حضرت ولی‌عصر(عج) اهواز، تأسیس این مدرسه را نعمتی از سوی امام زمان(عج)‌ دانست و اظهارداشت: إن‌شاءالله بر سر بیعت خود با امام زمان(عج)‌ بمانیم.

وی با بیان اینکه حوزه علمیه اردوگاه حجت بن الحسن(عج)‌ است، بیان کرد: ما مورد هدف دشمنان از جمله آمریکا، اسرائیل، عربستان سعودی به ویژه وهابیون هستیم.

امام جمعه اهواز، با بیان اینکه خوزستان مورد هدف فرقه‌های انحرافی است، افزود: ازآنجایی‌که خوزستان دروازه ورود تشیع به کشور بوده و از حیث اقتصادی برای کشور، بسیار مهم است، در سطح دنیا مطرح شده و دشمنان روی آن زوم کرده‌اند.

آیت‌الله موسوی جزایری، با بیان اینکه فرزندان عشایر غیور عرب می‌توانند سربازان خوبی برای حضرت ولی‌عصر(عج) باشند، گفت: امیدوارم نسل آینده نیز در خدمت اسلام و اهل‌بیت(ع) باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان با بیان اینکه فرزندان خود را برای پیوستن به حوزه علمیه، تشویق کنید، تصریح کرد: از اساسِ مذهب تشیع، علمای شیعه بر پایه استقلال زندگی کردند و استقلال به این معنا بود که بودجه آنان، از دولت جدا است.

امام جمعه اهواز، در پایان، با بیان اینکه علمای شیعه مسئول دفاع از دین و حقوق مردم در برابر دشمنان هستند، گفت: امیدوارم این طلاب که لباس سربازی امام زمان(عج)‌ را بر تن می‌کنند، خداوند نعمت سربازی را در این مسیر به آنان کرامت بخشد.

 

انتهای پیام

نظر شما