شناسهٔ خبر: 29423826 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

انهدام خط لوله انتقال سوخت قاچاق در قشم

فرمانده پايگاه درياباني قشم از شناسايي و انهدام پنج ‌هزار متر خط لوله انتقال سوخت قاچاق در سواحل يكي از روستاهاي اين جزيره خبر داد.

صاحب‌خبر -


به گزارش فارس از قشم، شهریار فتاحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت مرزبانان این پایگاه با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند مسیر انتقال سوخت قاچاقچیان را درسواحل یکی از روستاهای این جزیره و زیر ماسه‌های دریا شناسایی و منهدم کنند.
وی افزود: مرزبانان با استفاده از منابع اطلاعاتی با خبر شدند قاچاقچیان در ساحل روستای صلح اقدام به راه‌اندازی و بازسازی یک خط لوله انتقال سوخت قاچاق از ساحل به دریا هستند.
فرمانده پایگاه دریابانی قشم ادامه داد: براساس این خبر بلافاصله مرزبانان به موقعیت اعزام و پس از کمی جست‌وجو موفق شدند ابتدای این خط لوله را در ساحل و انتهای آن را در دریا پیدا و سریعا اقدام به بیرون کشیدن لوله‌ها از زیر ماسه‌های دریا کردند.
 فتاحی گفت: قاچاقچیان این خط لوله را که پنج‌هزار متر طول داشت با استفاده از لوله‌های pvc  در سایزهای چهار و پنج اینچی به طرز ماهرانه‌ای زیر ماسه‌های دریا پنهان و از آن طریق قصد داشتند، سوخت قاچاق را از ساحل به دریا و در نهایت به شناورهای متخلف انتقال دهند.

برچسب‌ها:

نظر شما