شناسهٔ خبر: 29423800 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کیهان | لینک خبر

بازیگران پشت پرده ماجراهای والیبال را شناسایی کنید (ضربه آزاد)

صاحب‌خبر -


  بالاخره نفهمیدیم ماجرای اخیر والیبال به کجا انجامید؟ آیا کمیته انضباطی این فدراسیون تشکیل شد یا تشکیل خواهد شد؟! آنچه که از قرائن و شواهد پیداست و حداقل تا آنجا که ما فهمیدیم فعلا قضایای والیبال فروکش کرده است و با کناره‌گیری قریب‌الوقوع ضیایی، احتمالا این قضایا و عوامل آن فراموش خواهد شد و همه چیز طبق روال معمول! ماستمالی می‌شود و... و خلاصه شتر دیدی ندیدی...!
سرویس ورزشی کیهان همین جا اعلام می‌کند، درحد و توان خود از این ماجرا نمی‌گذرد و تا آنجا که بتواند از مسئولان امروز و فردای والیبال و حتی شخص وزیر محترم ورزش خواهد خواست تا از کنار این حرمت‌شکنی‌ها و کسانی که به صرف زدن یک اسپک یا دادن پاس خوب- خود را همه‌کاره و سالار والیبال می‌دانند و فراتر از حد و مرزشان قدم برمی‌دارند و شلتاق می‌کنند و با پرستیژ و کلاس والیبال رو به رشد ایران بازی می‌کنند، به راحتی و به شیوه «ماست مالیزاسیون» عبور نکنند، مسائل به وجود آمده را برای رعایت مصلحت و سلامت والیبال پیگیری و مهم‌تر از همه «ریشه‌یابی» کنند و...
تا آنجا که کشف کنند چه کسانی پشت پرده «محرک» و «آمر» این اتفاقات و شلوغ‌کاری‌ها هستند و جوانان ناپخته را ملعبه دست و بازیچه بازی‌های ابلهانه و کثیف خود قرار می‌دهند...؟!

نظر شما