شناسهٔ خبر: 29423788 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرپرست فرمانداری دزفول تاکید کرد:

لزوم ترغیب بانوان به حضور بیشتر در عرصه های ورزشی در دزفول

دزفول - سرپرست فرمانداری دزفول بر لزوم ترغیب بانوان به حضور بیشتر در عرصه های ورزشی از طریق تقویت زیرساخت ها و امکانات ورزشی در این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حیدری عصر امروز در جلسه دیدار و آشنایی با پرسنل اداره ورزش و جوانان دزفول اظهار کرد: باید با برنامه ریزی های مدون، بانوان را به روی آوردن به ورزش ترغیب کرد و امکانات، تجهیزات و زیر ساخت های لازم را برای حضور آنان در ورزش های حرفه ای بیش از پیش تقویت کرد. 

وی افزود: ضرورت های جامعه ایجاب می کند تا بانوان در امور ورزشی بیش از گذشته فعالیت داشته و این امر بی شک، موجب گرم تر شدن و پویایی کانون خانواده خواهد شد. 

سرپرست فرمانداری دزفول تصریح کرد: دزفول می تواند به عنوان قطب ورزشی در شمال خوزستان مطرح شود و برای تحقق این امر باید از تمام ظرفیت های موجود در شهرستان نهایت استفاده را کرد. 

حیدری عنوان کرد: با استفاده از ارتباطات موجود در وزارت ورزش و جوانان و حمایت نماینده دزفول در مجلس شورای اسلامی، تلاش خواهیم کرد تا کمبودهای زیرساختی شهرستان دزفول را رفع کنیم.

سرپرست فرمانداری دزفول ادامه داد: برای ایجاد نشاط و سلامت روانی در عموم مردم، باید برای حوزه ورزش های همگانی برنامه ریزی دقیق و پایدار و نیز سرمایه گذاری مناسب، تدوین و اتخاذ شود.

وی در ادامه بیان کرد: باید در چهار بخش شهرستان از ظرفیت خیران و بخش خصوصی نهایت استفاده را کرد چرا که شور و شوق جوانان در بخش ها و شهرهای اقماری نسبت به حوزه ورزش، موجب دلگرمی مردم و همچنین استعدادیابی گسترده در این مقوله خواهد شد. 

 حیدری در پایان گفت: باید برنامه ریزی ورزشی دقیق برای کارمندان دولت در سطح شهرستان انجام شود تا شور و نشاط در دستگاه های اجرایی نیز نمایان شود.

نظر شما