شناسهٔ خبر: 29423561 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نسیم | لینک خبر

مدیرعامل جدید مؤسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان معرفی شد

تهران - ایرنا - هیات مدیره جدید مؤسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی، «کمیل خجسته» را به عنوان مدیر عامل این مؤسسه معرفی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش عصر شنبه خبرنگار فرهنگی ایرنا از سازمان تبلیغات اسلامی، هزمان با نخستین نشست هیات مدیره مؤسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ریاست سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، کمیل خجسته به ‌عنوان مدیرعامل جدید این مؤسسه معرفی شد.
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی پیش از این طی احکام جداگانه ای علی عسگری، یاسر جلالی، مجتبی حمیدیان، میثم غلامی، محمد شریف‌خانی، مسعود فیاضی و کمیل خجسته را به‌عنوان اعضای هیات مدیره موسسه فرهنگی، اطلاع‌رسانی تبیان منصوب کرده بود.
کمیل خجسته دارای تحصیلات کارشناسی ارشد پیوسته علوم سیاسی دانشگاه امام صادق(ع) و دانشجوی دوره دکترای علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی است. «دستینه وب»، « نقش هیات رزمندگان در سیاست ایران»، «اقبال لاهوری» و «پیرمردها» از جمله کتب تألیف شده توسط وی محسوب می‌شود.
به گزارش ایرنا، سازمان تبلیغات اسلامی سال 1380در راستای نیل به اهداف متعالی اسلام و تحقق ارزش های انقلاب اسلامی و بر مبنای رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی رویکرد جدیدی در زمینه استفاده از فناوری روز جهت اجرای وظایف و دستیابی به اهداف این سازمان همچنین با توجه به تاثیرات قابل توجهی که ارتقاء روز افزون فناوری ارتباطات و اطلاعات(ICT) در دگرگونی مناسبات اجتماعی و توسعه دانش و فرهنگ در سالهای اخیر ایفا کرده است ، تصمیم گرفت تا مؤسسه مستقلی برای پرداختن به این مقوله مهم تاسیس کند.
انگیزه اصلی سازمان تبلیغات اسلامی بر پایه این استدلال استوار است که محتوای مطالب و موضوعات دینی و مذهبی که قرار است تبلیغ شود باید در فرآیندی شکل یافته بر مبنای تکنولوژی روز ارائه تا از جذابیت های بیشتری برخوردار بوده و تمایل مخاطبین به خصوص جوانان و نوجوانان را به آن محتوا افزایش دهد.
با درک رسالت فوق مؤسسة فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با هدف فعالیت در زمینه فناوری ارتباطات و اطلاعات ، ایجاد شد.
فراهنگ ** 1355 ** 1418

منبع: ایرنا

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

برچسب‌ها:

نظر شما