شناسهٔ خبر: 29423056 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

هفتمین کتابخانه عمومی بزرگ کشور در دزفول احداث می شود

رئیس اداره کتابخانه های عمومی دزفول، از آغاز عملیات اجرایی احداث هفتمین کتابخانه عمومی و بزرگ کشور در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

«رضا جوروند»، درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول، از آغاز عملیات اجرایی احداث هفتمین کتابخانه عمومی و بزرگ کشور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس طراحی های انجام شده، این پروژه با ۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع زیربنای مفید شامل سالن آمفی تئاتر، سالن های بزرگ مطالعه، مخزن های کتاب، بخش های کودکان و نابینایان و موزه کتاب است.

 

وی اعتبار برآورد شده برای احداث این پروژه را ۷۵ میلیاردریال از طریق اعتبارات تملک دارایی استان برشمرد و افزود: پیش بینی می شود در صورت تامین اعتبار و عدم خلل در روند تخصیص اعتبارات، این طرح که در انتهای بلوار مبارز کوی آزادگان قرار دارد ظرف مدت ۲۴ ماه به بهره برداری برسد.

 

رئیس اداره کتابخانه های دزفول، تصریح کرد: این پروژه بزرگ اولین کتابخانه در کشور است که بر اساس معماری سنتی همان شهر احداث خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر دیوارکشی های این پروژه در حال احداث است، اضافه کرد: تا پایان سال عملیات اجرایی ساختمان اصلی این طرح نیز آغاز خواهد شد.

 

نظر شما