شناسهٔ خبر: 29420319 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ستاره‌های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالاتی باشگاه‌های مطرح

پس از موفقیت تیم فوتبال پرسپولیس بسیاری از ستاره‌های این تیم زیر ذره بین تیم‌های مطرح بین المللی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ با حضور در مسند سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس  توانست در طول 4 سال فعالیت خود، افتخاراتی همچون 2 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران، یک قهرمانی سوپر جام ، 2 بار صعود به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2018 را کسب کرده و به عنوان یکی از برترین مربیان تاریخ پرسپولیس این جوایز را در  تالار افتخارات باشگاه قرار دهد.

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

برانکو در طول 2 فصل اخیر در تنگاهای فراوانی از جمله محرومیت از 2 پنجره نقل و انتقالاتی و همچنین کمبود بازیکن به دلیل اشتباهات برخی ها همچون مهدی طارمی قرار گرفت و نتوانست آن طور که باید تیمی را برای رویای قهرمانی خود آماده سازد، اما با این حال توانست علاوه بر کسب افتخارات فراوان، در مسابقات سطح اول آسیایی نیز برای این تیم افتخار آفرینی کند. در حال حاضر شایعاتی مبنی بر انتقال برخی از بازیکنان سرخ پوش به تیم های مطرح شنیده می شود:

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

علیرضا بیرانوند:

ستاره تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس از مدت ها پیش در تلاش است تا پس از شگفتی سازی خود در رقابت های جام جهانی روسیه 2018  و قرار گرفتن در جمع دروازه بانان برتر این رقابت ها و همچنین چندین دوره انتخاب شدن به عنوان بهترین بازیکن تیم پرسپولیس ، در مسیر پیشرفت حضور یافته و با توجه به موفقیت خود در چند سال اخیر در یکی از تیم های مطرح در لیگ برتر فوتبال کشورهایی همچون  ترکیه، انگلیس و یا ایتالیا پا به توپ شده و درخشش داشته باشد.

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

بیرانوند به تازگی در ارتباط با این موضوع نیز مصاحبه ای با کنفدراسیون فوتبال آسیا داشت و در این باره گفته بود: در تلاش خواهم بود تا پس از موفقیت با تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه ، در مسابقات لیگ قهرمانان اسیا به همراه تیم پرسپولیس نیز حضور یابم و به همراه برانکو ایووانکویچ در این مسابقات در حالی که شرایط خوبی نداریم به موفقیت دست یابیم. حالا اما بیرانوند توانسته به همراه برانکو به نایب قهرمانی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا برسد و می تواند با کوله بار پر تری از افتخارات در نقل و انتقالات نیم فصل پرسپولیس را ترک کند. پیش از این تیم بشیکتاش ترکیه یکی از اصلی ترین خریداران بیرانوند بود و تا نقل و انتقالات نیم فصل زمستانی به بیرانوند مهلت داده درباره حضورش در این تیم تصمیم گیری کند.

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

گادوین منشا:

گادوین منشا که سابقه درخشش با تیم های فوتبال فوتبال پیکان و پرسپولیس در لیگ برتر فوتبال کشورمان دارد به تازگی در راس بازیکنان مد نظر تیم های قطری و عربستانی قرار گرفته و تیم هایی همچون الاهلی و یا الهلال عربستان و یا تیم های قدرتمند و رده بالای قطر خواستار جذب این بازیکن با ارقام گزاف هستند.

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

 بشار رسن؛ ستاره سرخ عراقی ها زیر ذره بین تیم های میلیاردر

نعمتی و رسن 2 بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هستند که با توجه به کیفیت بالای خود در بازی های آسیایی در مصاف با تیم هایی همچون الدحیل و السد قطر به عنوان ستاره هر دور از مسابقات انتخاب شدند. برای مثال بشار رسن ،بازیکن عراقی تیم پرسپولیس در طول رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2018 آنچنان خوش درخشید که بسیاری از تیم های حوزه خلیج فارس و حتی تیم های لیگ برتر فوتبال عراق به دنبال آن هستند تا با ارقام نجومی این بازیکن بومیشان را بازگردانده  و از آن استفاده کنند.

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

ستاره های پرسپولیس در سبد نقل و انتقالات تیم های مطرح خارجی

بیشتر بخوانید:

سرخپوشان بدون ملی‌پوشان به ۱۸ نفر نمی‌رسند/ نیمکت پرسپولیس خالی می‌ماند

رونمایی از دروازه بان جدید در تمرین پرسپولیسی‌ها

کامیابی‌نیا پا به توپ شد /عالیشاه در غیاب برانکو تمرین کرد

انتهای پیام/

نظر شما