شناسهٔ خبر: 29420068 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

شاکری: هاشمی با چه مجوزی داغ قطعنامه را بر دل ملت نشاند؟

دبیرکل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت:منظور از مکتب امام مطالبی است که امام (ره) به صورت مکرر در طول مدت زمان تکرار کردند نه مسایل زودگذر مانند تعریف و تمجیدهایی که نسبت به برخی افراد داشتند.

صاحب‌خبر -

 مجتبی شاکری در گفت و گو با خبرآنلاین اظهار داشت: اگر قرار باشد ما دور افراد خط بکشیم و بگوییم به هیچ وجه نباید به حریم شخصیت های نظام ورود کنیم جامعه دچار تعلیق می شود. به عنوان مثال در مساله جام زهر، امام فرمودند من جام زهر را سر کشیدم بعد فایل صوتی و تصویری آقای هاشمی بیرون آمد که من و آقای روحانی این کار را کردیم زیرا از این خوف داشتیم که تبریز مانند حلبچه مورد حمله مشابه قرار گیرد و آقای هاشمی تاکید کردند  امام بعد از آن اعلام کردند جام زهر نبود و شیرین بود. آیا من و نسل ما نباید این سوال را از آقایان بپرسیم که شما با چه مجوزی این داغ را بر دل ملت نشاندید؟

بنابراین می خواهم بگویم این افراد شناسامه انقلاب نیستند معنای این حرف من آن نیست که آقای هاشمی هیچ کاری نکردند به طور قطع ایشان فهرست مطولی از کارهای بزرگ انقلاب را انجام داده اما می خواهم بگویم درست و غلط را باید با هم ببینیم. 

یا آقای سید حسن خمینی که فرد بسیار ارزشمندی هستند اما در قضایای فتنه دچار اشتباه بزرگ در تشخیص فتنه شد به طوریکه حاضر نشد جانب حق را بگیرد، ما در جبهه ای که  دروغ بزرگ تقلب را بر سر دست گرفت سکوت و حمایت معنی دار آقای سید حسن خمینی هم را می بینیم در حالی که انتظار حرکت عمارگونه از ایشان می رفت. خب این خطای ایشان بود که باید اصلاح می کرد که نکرد؛ آیا شما مصاحبه ای از آقای سید حسن خمینی دارید که درباره واکاوی فتنه و نشان دادن تصمیم سازان آن  اعلام موضع کرده باشد؟ خب در این فضا است که جامعه غبار آلود می شود.

متن کامل گفت و گو را بخوانید.

2929

برچسب‌ها:

نظر شما