شناسهٔ خبر: 29419885 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور پرشمار فوتبالیست‌های فارس در تیم ملی نابینایان

۹فوتبالیست از فارس به اردوی تیم ملی نابینایان دعوت شدند.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی شیرازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت: ۱۷ فوتبالیست به دومین مرحله از اردوی آماده سازی و استعداد یابی تیم ملی دعوت شدند که فارس با داشتن ۹ بازیکن بیشترین سهمیه را در این تیم دارد.
امیرحمزه زارع افزود: این اردو در تهران برگزار و بازیکنان دعوت شده زیر نظر کادر فنی تیم ملی به آماده سازی خود برای رقابت‌های جهانی و آسیایی می‌پردازند.
وی اضافه کرد: علیرضا ایزدی، رسول باصری، سامان اجرت دست، علیرضا بخت، علیرضا مرزبان، نورالله کریمی، مرتضی کریمی، علیرضا رضایی و سید ایوب حسینی ۹ ورزشکار دعوت شده از فارس هستند.
مربی شیرازی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان گفت: محمدرضا نصرتی و محمد نادری از گیلان، مهدی طالعی و امیررضا کریم زاده از آذربایجان شرقی، محمد امین رحیم زاده، سعید سجاد و سجاد مختارآبادی از کرمان دیگر بازیکنان دعوت شده به تیم ملی هستند.
زارع اضافه کرد: در این اردو بازیکنان تیم ملی زیر نظر جواد فلفلی به عنوان سرمربی، محمدرضا شاد دل و محمد امین بهمنی به عنوان مربیان تمرینات خود را دنبال خواهند کرد.
اردوی تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان تا یکم آذرماه در تهران ادامه دارد.
تیم ملی فوتبال نابینایان و کم بینایان خود را برای رقابت‌های آسیایی ۲۰۱۹ ، سهمیه المپیک ۲۰۲۰ ژاپن آماده می‌کند و کشور‌های ایران ، تایلند و ژاپن کاندیدا‌های برگزاری این بازی‌ها هستند.

نظر شما