شناسهٔ خبر: 29419100 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رویکرد اصلی بودجه 98 کشور به بخش فرهنگی است

اصفهان - ایرنا - معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: رویکرد اصلی در تدوین لایحه بودجه سال 1398، استفاده از ظرفیت های بخش فرهنگی و دانشگاهی برای کمک به تاب آوری کشور در شرایط سخت کنونی است.

صاحب‌خبر -

سعید نمکی روز شنبه در حاشیه بازدید از طرح های نیمه تمام در اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هدف این است که بخش های فرهنگی، علمی و اجتماعی را تقویت کنیم به همین دلیل نه تنها بودجه این بخش ها کم نمی شود بلکه می کوشیم افزایش یابد.
وی ادامه داد: تقویت بودجه بخش های علمی و فرهنگی باعث می شود از ظرفیت های نهفته آنها در توسعه ملی استفاده کنیم.
نمکی اظهار تصریح کرد: امیدواریم تا با تقویت این بودجه ها، پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان برای تاب آوری اقتصاد ملی در این شرایط دشوار بیش از پیش به کمک ما بیایند.
معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه گفت: در تدوین لایحه بودجه 98 درصددیم مضایقه ای در تزریق منابع به طرح های نیمه تمامی که سال آتی به پایان می رسند، نداشته باشیم تا دچار مشکل های ویژه ناشی از دیرکرد اتمام طرح و تعویق نشوند.
به گزارش ایرنا، کار تدوین لایحه بودجه 98 از مرداد امسال توسط سازمان برنامه و بودجه کشور آغاز شده و مقرر است 15 آذر به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.
بودجه سال 97 کل کشور از حیث منابع و مصارف 12 میلیون و 235 هزار و 523 میلیارد و 740 میلیون ریال بود.
6027/3011

نظر شما