شناسهٔ خبر: 29417771 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نخبگان مشمول تخفیف هزینه ثبت نام در طرح توانمندسازی شغلی شدند

افراد تحت حمایت بنیاد ملی نخبگان مشمول تخفیف در هزینه ثبت نام طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بنیاد ملی نخبگان، پرویز کرمی مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان  در خصوص طرح توانمندسازی شغلی دانشجویان و فارغ‌التحصیلان(صدف) گفت: این طرح با هدف توانمندسازی و کمک به دانشجویان و فارغ‌التحصیلان برای ورود به بازار کار مرتبط و شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالیت در زیست بوم نوآوری و فناوری کشور به همت شبکه نوآوری تهران معاونت علمی و با مشارکت دانشگاه‌های برتر کشور، آذرماه سال جاری اجرا خواهد شد. 

 کرمی ادامه داد: از مهمترین خدمات این طرح می توان به برگزاری ۴۰ ساعت کارگاه تخصصی، انجام آزمون های روانشناسی فردی و شغلی، مشاوره و هدایت شغلی با بهره‌گیری از دانش و تجربه مدیران و دانش آموختگان مجرب، بازدید از زیست بوم نوآوری و فناوری در پارک فناوری پردیس و معرفی برگزیدگان برای کارورزی در شرکت‌های دانش‌بنیان اشاره کرد. 

 وی افزود: طرح صدف، در راستای تقویت ارتباط دانشگاه با بازار کار، تسهیل اشتغال دانشجویان و فارغ‌التحصیلان در شرکت‌های دانش‌بنیان و استعدادیابی در زمینه کارآفرینی طراحی شده است. 
 
کرمی گفت: به منظور بهره‎مندی اعضای بنیاد ملی نخبگان از این طرح هزینه ثبت نام برای آنها به صورت حداقلی و با ۹۰ درصد تخفیف در نظر گرفته شده است. 
 

نظر شما