شناسهٔ خبر: 29416729 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

سرلشکر رحیم صفوی:

مکتب مهدوی نجات بخش بشریت است/تزلزل در بدنه صهیونیست ها

دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: سرمایه داری غرب و فرهنگ لیبرالیسم نجات بخش بشریت نیست و تنها مکتب ناب محمدی است که رهایی بخش بشریت بوده و با ظهور مهدی منجی (عج) پرچم عدالت در جهان گسترده خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سردار سرلشکر سید یحیی رحیم صفوی» امروز شنبه (26 آبان) مصادف با نهم ربیع الاول سالروز آغاز امامت حضرت مهدی(عج) در صبحگاه عمومی بیعت با امام عصر که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد گفت: در مواجه با کارها باید دقت کنیم که مسیری که دولت ها و ملت ها می روند چه سرانجامی دارد، آیا این رویکردها غلبه مستکبرین بر مستضعفین است یا نتیجه دیگری به همراه خواهد داشت؟

 

وی عنوان داشت: امروزه شاهد هستیم که زورگویی قدرت های غربی و شرقی و آمریکا و صهیونیست ها گسترش یافته و جنایات حکام سعودی و داعش و همچنین گروه های تکفیری در عراق و شام وجود دارد.

 

رحیم صفوی با اشاره به ظلم و جنایات صورت گرفته گفت: آنچه وجود دارد، ملت های ستم کشیده ای هستند که برای احقاق حق خود قیام کرده و از سوی دیگر دشمنان و کشورهای استکباری در برابر آنها ایستادگی می کنند.

 

دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا به موضوع بیداری اسلامی اشاره کرد و گفت: مطمئن باشید که مبدا بیداری سیاسی انسان ها و بشریت پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود که موازنه قدرت را بر هم زد.

 

وی گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل حکومت 2500 ساله شاهنشاهی را در ایران سرنگون کردکه با عنایت خداوند و امام عصر(عج) رقم خورد.

 

رحیم صفوی با اشاره به تزلزل در بدنه رژیم صهیونیستی گفت: در 40 سال پیش چه کسی فکر می‌کرد صهیونیست‌ ها امروز به چنین فلاکت و حقارتی بیفتند و کجبور باشند که در مرزهای شمالی دیوار بتنی هفت متری بکشند که مبادا حزب الله لبنان از جنوب این کشور به سمت آنها تهاجم پیدا کند.

 

دستیار و مشاور فرماندهی کل قوا گفت: امروزه کار صهیونیست ها به جایی رسیده که بر اساس شکستی که می خورند، دو وزیر این رژیم جعلی مجبور به استعفا می شوند.

 

وی گفت: این اقدامات از نظر اسلام به عنوان غلبه حق بر باطل و غلبه ملت های بیدار شده به واسطه انقلاب اسلامی به شمار می رود، سرمایه داری غرب و فرهنگ لیبرالیسم نجات بخش بشریت نیست و تنها مکتب ناب محمدی است که رهایی بخش بشریت بوده و با ظهور مهدی منجی (عج) پرچم عدالت در جهان گسترده خواهد شد.

 

رحیم صفوی تاکید کرد: جهان آینده جهانی است که علبه اسلام بر کفر و نفاق از نوع سعودی ها و حاکمان امارات محقق خواهد شد و پرچمداری این پیروزی از آن امام (عج)است.

نظر شما