شناسهٔ خبر: 29416602 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

امام جمعه بنجار:

ضرورت حفظ وحدت در تمامی عرصه‌ها

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت‌الاسلام محمود پارسا با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در تمامی عرصه‌ها، عنوان کرد: اگر دلسوز منطقه و خواهان سیستانی آباد هستیم، همه باید ید واحده باشیم تا مشکلات حل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمود پارسا، امام جمعه بنجار، 25 آبان‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) از ایشان به‌عنوان منشأ خیرات و برکات برای دوستداران اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: طبق فرمایش یازدهمین امام شیعیان هر کس ورع، پارسایی، گذشت، عفو و بردباری داشته باشد، دوستانش زیاد و زندگی او پربرکت می‌شود.
امام جمعه بنجار در ادامه به بهانه ۱۲ ربیع‌الاول و آغاز هفته وحدت، از همه صاحبان مذاهب، اقشار و قومیت‌ها درخواست کرد با حفظ و تقویت وحدت برای پیشرفت و آبادانی کشور و منطقه دارالولایه سیستان گام بردارند.
وی با تأکید بر لزوم حفظ وحدت در تمامی عرصه‌ها، عنوان کرد: اگر دلسوز منطقه و خواهان سیستانی آباد هستیم، همه باید ید واحده باشیم تا مشکلات حل شود.
خطیب جمعه بنجار از دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی بابت آزاد‌سازی پنج نفر از مرزبانان تقدیر کرد و ضمن آرزوی آزادی بقیه نیروها، برخورد قاطع دستگاه قضا و نیروهای امنیتی، معاندان و متجاوزان به حدود و ثغور مرزهای جغرافیایی کشور اسلامی ایران را خواستار شد.
وی در ادامه به تحلیل تحولات منطقه و جهان پرداخت و گفت: وقتی آمریکا از قدرت ایران حرف می‌زند، یعنی ایران را به‌عنوان یک قدرت می‌شناسد، ما جواب هرگونه تهدید و توهینی را با مقابله به مثل خواهیم داد‌.
حجت‌الاسلام محمود پارسا گفت: دشمنان ایران به این نتیجه رسیده‌اند که نمی‌توانند به جمهوری اسلامی ایران آسیب بزنند و قطعا ظلم ظالمان به پایان خواهد رسید و مظلومان پیروز خواهد شد.
یادآور می‌شود، سرلشکر محمد‌علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی 24 آبان‌ماه در جریان برگزاری یادواره شهدای قزوین از آزادی پنج نفر از مرزبانان(تعدادی از بسیجیان بومی و نیروهای هنگ مرزی) ربوده‌ شده در مرز میرجاوه توسط یک گروه ضد انقلاب خبر داد.
حسین قدس‌نیا
انتهای پیام

نظر شما