شناسهٔ خبر: 29416527 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

یکه تازی امپراطوری کاشی همدان در لیگ تیروکمان کشور

همدان- ایرنا- درخشش تیم امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان در لیگ برتر تیراندازی با کمان باشگاه های کشور همچنان ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، کمانداران این تیم در هفته پنجم لیگ برتر تیروکمان کشور عملکرد درخشانی را به ثبت رساندند تا همچنان بالاتر از حریفان در صدر جدول قرار بگیرند.
هیات تیراندازی با کمان همدان امسال زمینه حمایت بخش خصوصی را مهیا ساخت و با کسب نتایج درخشان تا این لحظه پاسخ این حمایت ها را به خوبی داده است.
حمیدرضا یاری رئیس هیات تیراندازی با کمان همدان با وجود یکسال عهده دار شدن سکان هدایت این رشته ورزشی در سطح استان توانسته است آمار درخشانی را برجای بگذارد.
امروزه ورزش تیروکمان همدان علاوه بر کسب نتایج مطلوب در مسابقات قهرمانی کشور، در لیگ برتر نیز جایگاه برتر را به خود اختصاص داده است.

* صدرنشین آقایان در ریکرو
پنجمین هفته از مسابقات لیگ تیراندازی با کمان در رشته‌های ریکرو (آقایان و بانوان) و کامپوند (بانوان) به میزبانی ویلانچ گیلان، شهرداری رشت و کنگره 60 در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار شد.
در بخش ریکرو آقایان، تیم امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان در یک بازی برتر با نتیجه چهار بر یک مقابل هیات کرمان به پیروزی رسید.
امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان با این برد ارزشمند 27 امتیازی شد تا بالاتر از تیم ناجا که با 23 امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته، به صدرنشینی خود ادامه دهد.
سپاهان اصفهان نیز با 18 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفته است.

* برتری ارزشمند ریکرو بانوان
تیم ریکرو بانوان نیز این هفته نتیجه ارزشمندی را برجای گذاشت. بانوان امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان در این هفته با نتیجه نزدیک 3 بر 2 مقابل هیات کیش صدرنشین جدول به پیروزی رسید.
اعضای این تیم با پیروزی ارزشمند کسب شده 16 امتیازی شدند و در رتبه سوم جدول ایستادند.
در این رشته هیات کیش با 19 امتیاز صدرنشین است و تیم یاران جنوب کوشک شهرکرد نیز با 18 امتیاز جایگاه دوم را در اختیار دارد.
تیم همدان بخت اصلی قهرمانی در این رشته نیز محسوب می شود.

* نبرد نزدیک کامپوند بانوان همدان
در رشته کامپوند بانوان نیز تیم امپراطوری کاشی و سنگ سامان همدان تاکنون عملکرد خوبی داشته است.
بانوان همدانی در این هفته باخت میلیمتری را مقابل سولار پلیمر البرز صدرنشین جدول داشتند و با نتیجه 3 بر 2 شکست خوردند.
با این حال تیم همدان هشت امتیازی باقی ماند تا همچنان به رتبه سومی خود ادامه دهد.
در این رشته تیم سولار پلیمر البرز با 12 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.
هیات های کیش، نفت امیدیه، همدان، پاس قوامین، نیک خودرو، بیمه سینا، پاکان، سولار پلیمر، ققنوس خرمدره، ویلانچ گیلان، شهرداری رشت، مس کرمان، هیات کرمان، میعاد بروجن، یاران جنوب، کوشک شهرکرد، هیات قم، فولاد مبارکه سپاهان، ذوب آهن و هیات اصفهان در این دوره از مسابقات حضور دارند.
آخرین دوره حضور همدان در لیگ برتر تیراندازی با کمان کشور به سال 93 باز می گردد که اوج درخشش کمانداران همدانی بود.
در آن رقابت ها همدان توانست در بخش ریکرو مردان به مقام نائب قهرمانی برسد و در بخش بانوان نیز بر سکوی سوم ایستاد.
تیم آریادژ حامی مالی همدان در آن سال بود و همدانی ها با درخشش در لیگ برتر توانستند در مسیر طلایی حضور در تیم های ملی و اعزام به رقابت های بین المللی قرار بگیرند.
7520/2090

نظر شما