شناسهٔ خبر: 29416351 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: پارسینه | لینک خبر

رئیس جمهوری به آذربایجان غربی سفر می‌کند

خبرگزاری مهر

استاندار آذربایجان غربی و نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه با صدور پیام مشترک از مردم استان برای استقبال پرشور از رئیس جمهوری در سفر روز دوشنبه ۲۸ آبان به استان دعوت کرد.

صاحب‌خبر -

در پیام مشترکی که از سوی حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی و محمدمهدی شهریاری صادر شده، خطاب به مردم آذربایجان‌غربی آمده است: خدا را بسیار شاکر هستیم که در نخستین روز‌های ربیع‌الاول، دیار قهرمان پرور و سرزمین مرزداران غیور و مأمن همبستگی و اتحاد، پذیرای رییس جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

در ادامه این پیام اضافه شده است: اکنون در آستانه این سفر با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر انقلاب و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، از آحاد مردم ولایتمدار و شریف استان انتظار می‌رود با حضور گرم و شایسته در آیین استقبال از جناب آقای دکتر حسن روحانی، میهمان‌نوازی مردمان کریم دیار مهربانی را یکبار دیگر به اثبات رساندند و نمایشی غرورآفرین و خاطره‌انگیز از اتحاد و همبستگی دولت و ملت در نظام جمهوری اسلامی را در خاطره تاریخی این سرزمین به یادگار بگذارند.

در این پیام تاکید شده است: این سفر، نقطه عطفی در روند توسعه پایدار و همه‌جانبه استان و گام بلندی در پیشبرد اهداف متعالی نظام به شمار می‌رود.

نظر شما