شناسهٔ خبر: 29415790 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برگزاری جشن های میلاد پیامبر (ص) منشا وحدت بین مسلمانان است

کرمانشاه - ایرنا- امام جمعه جوانرود ، برگزاری جشن های میلاد پیامبر(ص) را در مبارزه با شرک و نفاق موثر دانست و آن را منشاء وحدت بین مسلمانان دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا احمد فخری روز شنبه در شورای اداری شهرستان جوانرود در فرمانداری با تبریک هفته وحدت و بسیج افزود: نامگذاری هفته وحدت از سوی بنیانگذار جمهوری اسلامی آثار بسیارخوبی در سطح جامعه دارد که مهمترین آنها تقویت همدلی و برادری بین مسلمانان است.
وی با بیان اینکه گروهای انحرافی جشن میلاد پیامبر را بدعت می دانند، اظهارداشت: این گروها بدانند خودشان با اعمال و رفتاری که انجام می دهند بدعت و در گمراهی هستند.
فرماندار جوانرود نیز با تبریک هفته وحدت و بسیج گفت: هفته وحدت فرصت مناسبی برای تقویت همبستگی جامعه اسلامی است و برنامه های این هفته باید نسبت به سال های گذشته با شکوه تر برگزار شود.
رستگار یوسفی با تاکید برهر چه باشکوه برگزار کردن برنامه های هفته وحدت و بسیج افزود: مسئولان و علمای دینی در این هفته به تبیین برکات نظام اسلامی و وحدت و انسجام بین مسلمانان بپردازند و با وحدت و همدلی توطئه های دشمنان را خنثی کنند.
او با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم، اظهار داشت: با توجه به یاوه گویی های دشمنان و در راس آنان آمریکای جهانخوار باید از همه ظرفیت ها برای بیان دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی استفاده کرد.
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود هم با اعلام برنامه های این نهاد در هفته بسیج گفت: برنامه های متنوع زیادی در رده های این شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ انور انوری با گرامیداشت هفته وحدت و بسیج افزود: دیدار با امام جمعه، زنگ مدارس، سخنرانی پیشکسوتان بسیجی در مدارس، برگزاری نشست های روشنگری، اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم کلاشی، دیدار با خانواده های بسیجی، برگزاری نمایشگاه عفاف و حجاب و دیدار با پیشکسوتان بسیجی از جمله برنامه های این هفته در شهرستان است.
او عطرافشانی مزارشهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، افتتاح مرکز بسیج رسانه، افتتاح پروژه های عمرانی، برگزاری مسابقات قرآنی و ورزشی، جشن بزرگ میلاد، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و همایش بزرگ بسیجیان را از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان جوانرود ذکر کرد.
وی با بیان اینکه بسیج تنها مختص گروه یا قشر خاصی نیست یادآورشد: برنامه های هفته بسیج با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار می شود.
شهرستان جوانرود با بیش از 75 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.
7453/3033

نظر شما