شناسهٔ خبر: 29415000 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

مبارزه با استکبار جهاني اساس شکل گيري انقلاب اسلامي است

صاحب‌خبر -
خبرگزاري آريا - انديمشک - ايرنا - رئيس کميسيون انرژي و نماينده مردم انديمشک در مجلس شوراي اسلامي گفت: اساس شکل گيري انقلاب اسلامي، رسيدگي به مشکلات محرومان، عدالت خواهي و مبارزه با استکبار جهاني بوده است.

به گزارش خبرنگار ايرنا فريدون حسنوند روز شنبه در آيين معارفه معاونت برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري انديمشک افزود: امروز انقلاب اسلامي به دستاوردها و اهداف بزرگي رسيده که اين موفقيت ها موجب مضاعف شدن تلاش دشمن براي ناکامي و نااميدي مردم شده است.
وي اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به مردم و توجه به مشکلات و دغدغه هاي عمومي از مهمترين راهکارها براي خنثي کردن برنامه هاي هدفمند دشمنان نظام اسلامي است.
نماينده مردم انديمشک در مجلس شوراي اسلامي افزود: مردم جامعه اسلامي قدردان هستند و هرجا خدماتي هر چند اندک براي آنها انجام شود حمايت چند برابري از مسئولان خواهند داشت.
وي با اشاره به طرح هاي مختلف عمراني در انديمشک گفت: چندين طرح بزرگ اشتغالزا و عمراني در سطح شهرستان در دست اجرا است که مديران براي بهره مندي عمومي بايد در روند تحقق آنها شتاب کنند.
حسنوند افزود: روزشمار، موانع و مشکلات طرح ها و جزئيات طرح هاي مختلف شهرستان از سوي مسئولان تدوين شده است تا پيگيري لازم براي رفع آنها انجام شود.
وي گفت: برخي طرح ها با اعتبارات چند صد ميلياردي به دلايل مختلف اطلاع رساني نشده اند و در آينده نزديک ضمن آغاز اين طرح ها، جزئيات آنها اطلاع رساني مي شود.
وي با اشاره به حماسه 4 آذر مردم انديمشک در سال 65 گفت: حماسه 4 آذر انديمشک هويت اين شهرستان و در واقع هويت کشور است که مقاومت مردم انديمشک بايد به نحو شايسته در اين روز تشريح و معرفي شود.
نماينده انديمشک در مجلس شوراي اسلامي از تلاش مردم اين شهرستان در پذيرايي و استقبال از زائران کربلاي معلي و برنامه هاي اثرگذار و معنوي ايام محروم صفر تقدير کرد.
** دشمن براي نا اميدي ملت ايران از هيچ تلاشي دريغ نمي کند
مديرکل سياسي استانداري خوزستان نيز در اين آيين گفت: همه دنيا براي مايوس کردن مردم از نظام اسلامي بسيج شده اند لذا مسئولان بايد با اميدبخشي و خدمت بيشتر به مردم، آنها را همراهي کنند.
حبيب فضل الله پور افزود: تقويت ارتباط بين مردم و مسئولان در شرايط کنوني از اهميت فراواني برخوردار است.
وي گفت: برون رفت از شرايط کنوني و بي اثر کردن تهديدها و فشارهاي رواني دشمن، عزم و همدلي جمعي مي طلبد لذا همه بايد با توجه جدي تر به مطالبات مردم براي رفع مشکلات تلاش کنند.
** مسئولان انديمشک براي رفع مشکلات تلاش شبانه روزي دارند
فرماندار انديمشک نيز با اشاره به روند پيشرفت اين شهرستان گفت: نگاهي به شرايط شهرستان نشان دهنده تلاش شبانه روزي مسئولان براي رفع مشکلات است.
پيمان جهانگيري روند طرح هاي انديمشک را مطلوب ارزيابي کرد و افزود: تلاش مي شود با شتاب بخشي به طرح ها در بخش هاي مختلف، رضايت عمومي حاصل شود.
وي با اشاره به حضور مسئولان کشوري در انديمشک براي بررسي مشکلات اين شهرستان اظهار داشت: با وجود همه موانع و مشکلات، نتايج خوبي در سطح شهرستان به دست آمده است و با برنامه ريزي و تلاش بيشتر مسئولان و مديران دستگاه هاي اجرايي در حوزه اشتغال، عمران و اقتصاد مي توان دستاوردهاي بهتري کسب کرد.
وي استفاده از ظرفيت هاي شهرستان را ضروري دانست و افزود: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد با خلاقيت و تلاش از اين فرصت ها به نفع مردم استفاده کنند.
فرماندار انديمشک با اشاره به حضور معاون جديد برنامه ريزي و امور عمراني در فرمانداري انديمشک گفت: اميد است طرح هاي شهرستان با دقت و سرعت بيشتري پيگيري شوند.
وي از مديران خواست با فعال کردن روابط عمومي ها، عملکرد ادارات خود را از طريق رسانه ها منعکس کنند.
** وحدت مديران براي رفع مشکلات ضروري است
امام جمعه انديمشک نيز رفع مشکلات را مستلزم همدلي و وحدت بين مديران دستگاه هاي اجرايي دانست و گفت: مديران دستگاه هاي اجرايي بايد با تشويق و ترغيب کارکنان براي کيفيت بخشي به خدمات تلاش کنند.
حجت الاسلام سيد مصطفي حسيني نوري با تاکيد بر لزوم شناخت ابعاد توطئه هاي دشمنان افزود: درايت و هوشياري همگاني در شرايط کنوني و با توجه به برنامه ريزي دشمنان لازم است.
به گزارش ايرنا طي آئيني روز شنبه در شوراي اداري انديمشک محمد قلاوندي به عنوان معاونت جديد برنامه ريزي و امور عمراني فرمانداري اين شهرستان معرفي شد.
در اين مراسم اعضاي شوراي اداري شهرستان انديمشک با هدايا و لوح سپاس از فرماندار شهرستان به عنوان فرماندار نمونه استان قدرداني کردند.
با توجه به معرفي معاونت جديد برنامه ريزي و امور عمراني در فرمانداري انديمشک ، اين فرمانداري از اين پس داراي 2 معاونت خواهد بود.
محمد قلاوندي پيش از اين مدير آموزش و پرورش بود.
همچنين در اين مراسم روح الله صادقي به عنوان سرپرست آموزش و پرورش معرفي شد.
7281/3022
انتهاي پيام /*

برچسب‌ها:

نظر شما