شناسهٔ خبر: 29414762 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همگام با کنگره ۲ هزار شهید خراسان جنوبی:

شهید احمدی شاهرخت: نگذارید دشمنان در بین شما نفوذ کنند

شهید حسن احمدی شاهرخت در وصیت نامه خود می گوید: ای برادران عزیز با هوای نفس مبارزه کنید که این دنیا چند روزی بیش نیست و زندگی واقعی در آن دنیای جاوید می باشد و نگذارید دشمنان در بین شما نفوذ کنند و تفرقه ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، کنگره ملی ۲ هزار شهید خراسان جنوبی همزمان با آذرماه ۹۷ در بیرجند برگزار می شود که در همین راستا خبرگزاری شبستان خراسان جنوبی بنا بر رسالت خود، اقدام به انتشار وصیت نامه برخی از شهدای والامقام این استان می کند.
 


شهید حسن احمدی شاهرخت که در ۱۰ آبان ۱۳۴۸ پا به عرصه خاکی گذاشت، در وصیت نامه خود عنوان می کند؛ ای امت حزب الله وصیتم به شما اینست که هرگز خط روحانیت و علما اسلام را رها نکنید و همواره راهی که آن ها می پیمایند را بپیمائید و بعد از هر نماز دعا برای سلامتی و طول عمر امام را فراموش نکنید.


انقلابیگری
پدر ومادر عزیزم از شما می خواهم کسانی که به اسلام و انقلاب بدبین هستند را هرگز به منزل خود جا ندهید.


اعتقاد به معاد و جهان پس از مرگ
مرگ در راه خدا و با عزت ترین مرگ شهادت در راه خداست بهتر است که زمان جنگ با اسلام و کفار باشد. به خدا سوگند اگر چه بکشیم و کشته شویم باز هم پیروزیم چون ما برای خاک نمی جنگیم بلکه برای اسلام می جنگیم.


عفاف و حجاب
و اما وصیتی که به خواهرانم دارم این است که حجاب خود را حفظ نمایند زیرا که حجاب خواهران از خون شهیدان در راه خدا کوبنده تر است.

 

اهمیت به جهاد در راه خدا و شهادت
ای برادران عزیز اگر می خواهید خدا را ببینید از هر لحاظ خود را پاک کنید، به جبهه ها بیایید و اگر این سعادت را یافتید که به لقاء الله بشتابید خدا از شما راضی خواهد بود. با هوای نفس مبارزه کنید که این دنیا چند روزی بیش نیست و زندگی واقعی در آن دنیای جاوید می باشد و نگذارید دشمنان در بین شما نفوذ کنند و تفرقه ایجاد کند.

 

از شما می خواهم هیچوقت نماز و دعا را فراموش نکنید و همیشه برای سلامتی امام دعا کنید و همچنین شهدا را همیشه یاد کنید.

 

توجه به دغدغه جوانان و آینده سازان
ای برادران من نگذارید که اسلحه من روی زمین بماند بروید به جبهه و سنگر را خالی نگذارید من به شما امت حزب الله بگویم آرزویم این بود که تا آخرین قطره خونم را به پیکر اسلام تزریق نمایید.


گفتنی است: شهید حسن احمدی شاهرخت در 4 دی ماه 1365 در عملیات کربلای 4 شربت شهادت نوشید.

نظر شما