شناسهٔ خبر: 29414697 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

آغاز ثبت‌نام کارگاه‌های پژوهشی جشنواره «سینما حقیقت»

گروه هنر ــ ثبت‌نام اینترنتی کارگاه‌های تحقیقاتی ـ پژوهشی دوازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینما حقیقت» که با حضور اساتید خارجی برگزار می‌شود، آغاز شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، عناوین این کارگاه‌های تخصصی که به منظور گسترش دانش سینمای مستند، تقویت توانمندی‌های مستندسازان کشور و ایجاد فرصت برای تعاملات بین‌المللی، طی روز‌های ۱۸ تا ۲۱ آذرماه ۱۳۹۷ در سالن شماره ۲ پردیس چارسو برگزار می‌شود، به این شرح است: دراماتورژی در سینمای مستند، مستر کلاس فیلمبرداری، صدا و موسیقی در فیلم مستند.
جان‌فرانکو پانونه، کلر پیژمان و اریک اشپیتزر مارلین، مدرسان کارگاه‌های پژوهشی این دوره‌ جشنواره هستند.
متقاضیان شرکت در کارگاه‌های تحقیقاتی- پژوهشی جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت می‌توانند از امروز (شنبه ۲۶ آبان‌ماه ۹۷) به مدت ده روز، به پایگاه اینترنتی جشنواره به نشانی www.irandocfest.ir مراجعه کرده و ضمن اطلاع از شرایط عمومی و اختصاصی شرکت در کارگاه‌ها، اقدام به ثبت‌نام اینترنتی کنند.
با توجه به ظرفیت محدود کارگاه‌های پژوهشی سینماحقیقت، افرادی که از شرایط عمومی و اختصاصی اعلام شده روی وب‌سایت جشنواره برخوردار بوده و زودتر ثبت‌نام کرده باشند، در اولویت انتخاب قرار می‌گیرند. به کلیه هنرپژوهانی که در تمامی کارگاه‌های سینماحقیقت حضور فعال داشته باشند، «گواهی حضور» داده می‌شود.
انتهای پیام
 

نظر شما