شناسهٔ خبر: 29414422 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

عبیدی بازهم پیشرو

مایلودک، داروی ضد سرطان خوراکی را تولید و به بازار عرضه کرد

مایلودک «Mylodeq»از دسته داروهای ایمیونومدیولیتور«Immunomodulator » و یک تنظیم کننده ی سیستم ایمنی است . این دارو در درمان انواع سرطان های خون از جمله تومورهای بدخیم مانند مالتیپل میلوما، لنفوم سلول های منتل و درمبتالیان به بیماری سندرم میلو دیس پالستیک تجویز میگردد. از مزیتهای مهم این دارو میتوان به خوراکی بودن آن اشاره کرد که سهولت مصرف و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتلا به این نوع بدخیمی ها را در بردارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا،‌ مایلودک «Mylodeq»از دسته داروهای ایمیونومدیولیتور«Immunomodulator » و یک تنظیم کننده ی سیستم ایمنی است. این دارو در درمان انواع سرطان های خون از جمله تومورهای بدخیم مانند مالتیپل میلوما، لنفوم سلول های منتل و درمبتالیان به بیماری سندرم میلو دیس پالستیک تجویز میگردد. از مزیتهای مهم این دارو میتوان به خوراکی بودن آن اشاره کرد که سهولت مصرف و بهبود کیفیت زندگی بیماران مبتال به این نوع بدخیمی ها را در بردارد. برند اصلی این دارو با نام تجاری « Revlimid » «رولیمید» ساخت کشور امریکا میباشد.

این اولین بار است که مایلودک در چهار دوز مختلف به طور همزمان در ایران تولید میشود. انواع دوزهای 25 و 15 و 10 و 5 میلی گرم  به صورت کپسول خوراکی موجود بوده و در بسته بندیهای 21عددی در دسترس بیماران است. ظرفیت تولید این شرکت به راحتی و در نبود واردات برند اصلی، پاسخگوی درمان بیماران خواهد بود شرکت داروسازی دکتر عبیدی در بخش داروهای سرطانی هم مثل سایر قسمتهای تولید با بکار گیری تکنولوژی های جدید و پیشرفته ی اروپایی، توانمندی متخصصان ایرانی و استاندارهای بالای جهانی توانسته است برای اولین بار در کشور داروی مایلودک را با بهترین کیفیت بسیار بالا تولید و در دسترس پزشکان و بیماران کشور قرار دهد.

نظر شما