شناسهٔ خبر: 29413298 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

نورافکن در گفت‌وگو با «فرهیختگان»:

نه درباره استقلال تصمیم گرفته‌ام نه ذوب‌آهن/ اینقدر تمرین می‌کنم که به ترکیب اصلی شارلوا برسم

خیلی وقت بود که شفر را ندیده بودم. به رسم ادب پیش وی رفتم تا همدیگر را ببینیم. صحبتی هم درخصوص استقلال نکردیم فقط برای وی آرزوی موفقیت کردم. از هواداران استقلال هم می‌خواهم همچنان از تیم حمایت کنند.

صاحب‌خبر -
به گزارش «فرهیختگان آنلاین»، هافبک تیم ملی امید برای تماشای بازی تیم بزرگسالان مقابل ترینیداد و توباگو به ورزشگاه آزادی رفته بود و ملاقاتی هم با وینفرد شفر سرمربی استقلال داشت تا باردیگر شایعاتی مبنی‌بر بازگشت وی به استقلال شنیده شود. البته وی که در شارلوای بلژیک اوضاع مناسبی ندارد و بازی نمی‌کند، این ملاقات را عادی توصیف و برای تیم سابقش در ادامه راه آرزوی موفقیت کرد. گفت‌وگوی «فرهیختگان» با امید نورافکن را در ادامه می‌خوانید.


مدتی است برای شارلوا بازی نمی‌کنی. چقدر ‌انگیزه داری که به ترکیب برسی؟

من درحال تمرین کردن هستم.‌ انگیزه فراوانی برای بازی‌کردن دارم و علاقه‌مندم هرچه زودتر در ترکیب اصلی این تیم قرار گیرم. آنقدر خوب تمرین می‌کنم تا به ترکیب اصلی شارلوا راه پیدا کنم.

به نظرت شارلوا انتخاب خوبی برای ادامه فوتبالت بود؟

باید صبر کنیم. بازی کردن در فوتبال اروپا خیلی سخت است، آنها کاملا حرفه‌ای هستند و همه‌چیز با فوتبال ایران تفاوت دارد. باید آنقدر تلاش کنی تا نظر سرمربی را جلب کنی و بتوانی بازی کنی من هم از این قاعده مستثنی نیستم. تازه اول راه هستم و باید خیلی تلاش کنم تا این اتفاق بیفتد.

بازی‌نکردن در بلژیک باعث شده شایعات زیادی درباره احتمال بازگشت تو به استقلال شنیده ‌شود. چقدر صحت دارد؟

هیچ صحبتی درخصوص بازگشت من به استقلال نشده است. من تا ماه ژانویه که حدود یک‌ماه و نیم باقی مانده فرصت دارم بهترین تصمیم را بگیرم، البته هنوز تصمیم خاصی در این مورد نگرفتم و همه‌چیز را به آینده موکول کردم.

تو با منصوریان روزهای خوبی داشتی. ممکن است حالا که او به ذوب‌آهن رفته تو را در اصفهان ببینیم؟

منصوریان یکی از مربیانی است که در پیشرفت من نقش عمده‌ای داشته و خوشحالم که او دوباره مربیگری را آغاز کرده و دوست دارم بتواند بهترین عملکرد را داشته باشد اما همانطور که گفتم هنوزی چیزی درباره آینده من مشخص نیست و تصمیمی نگرفته‌ام.

شرایط تیم ملی امید چطور است؟

فعلا که یک اردو را برگزار می‌کنیم. قرار است عازم عمان شویم و یک دیدار دوستانه در آنجا برگزار کنیم. فکر می‌کنم برگزاری بازی‌های دوستانه خیلی می‌تواند برای تیم ملی به‌منظور شناختن نقاط ضعف و قوتش کمک کند.

شرایط استقلال را در فصل جاری چطور ارزیابی می‌کنی؟

به نظر من استقلال شرایط بدی ندارد. درست است که آنها در نتیجه‌گیری کمی بدشانس بوده‌اند اما مطمئن باشید همیشه شرایط این‌گونه نخواهد بود. فصل گذشته هم ما از نیم‌فصل دوم نتایج خوبی را کسب کردیم و مطمئن هستیم این روند در نیم‌فصل دوم بهتر خواهد‌شد.

فکر می‌کنی چرا استقلال نتوانسته به ثبات خوبی برسد و نتایج مناسبی کسب کند؟

به هرحال استقلال بازیکنان زیادی را از دست داده و برای هماهنگی نیاز به زمان دارد. مطمئن هستم با وجود وینفرد شفر و تجربه بالایی که او دارد، استقلال به روزهای خوبش باز خواهد گشت.

درجریان دیدار تیم ملی بزرگسالان و ترینیداد و توباگو با شفر ملاقات داشتی که به شایعه احتمال بازگشت تو به استقلال دامن زد. چه حرفی بین شما رد و بدل شد؟

خیلی وقت بود که ایشان را ندیده بودم. به رسم ادب پیش وی رفتم تا همدیگر را ببینیم. صحبتی هم درخصوص استقلال نکردیم فقط برای وی آرزوی موفقیت کردم. از هواداران استقلال هم می‌خواهم همچنان از تیم حمایت کنند.

 

* نویسنده : حسن بابازاده روزنامه‌نگار

نظر شما