شناسهٔ خبر: 29413253 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرماندار مهدی‌شهر:

استقرار برخی ادارات در مهدی‌شهر نیازمند اعتبارات و مکان مطلوب است

مهدیشهر - فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه استقرار برخی ادارات در این شهرستان نیاز به اعتبارات و مکان مطلوب دارد، گفت: رایزنی ازطریق سازمان مدیریت و استانداری در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

حسن ارگی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به بررسی وضعیت ادارات و ساماندهی فضای اداری مهدیشهر، ابراز داشت: رایزنی‌های لازم از طریق سازمان مدیریت و استانداری برای استقرار اداراتی نظیر پزشکی قانونی، تعاون روستایی و شرکت شهرک‌های صنعتی که با کمبود منابع و مکان مواجه هستند، صورت پذیرفته است.

وی بابیان اینکه رایزنی برای استقرار سایر ادارات نظیر نمایندگی شرکت نفت، حمل‌ونقل و پایانه، جهاد دانشگاهی، اداره هواشناسی، انتقال خون و غیره در حال انجام است، اضافه کرد: با توجه به نوپا بودن مهدیشهر برای استقرار ادارات نیازمند همراهی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی هستیم که انتظار می‌رود آنها فضای مازاد خود را برای استفاده بهینه از بیت المال به فرمانداری اطلاع دهند.

فرماندار مهدی‌شهر بابیان اینکه تا پایان آبان ماه جاری باید همه دستگاه‌ها به شبکه دولت برای صرفه‌جویی در کاغذ متصل شوند، ابراز داشت: اتصال همه دستگاه‌ها به شبکه دولت با مراجعه به مخابرات شهرستان الزامی است و آن دسته از اداراتی که شبکه دولت دارند و دچار اختلال در ارتباط هستند می‌بایست طبق نامه‌ای که از سوی فرمانداری به سایر دستگاه‌های شهرستان ارسال‌شده، عمل کنند.

ارگی بابیان اینکه صرفه‌جوئی در مصرف کاغذ در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی است، تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن فصل سرد رعایت الگوی مصرف انرژی گاز و برق به خصوص اماکنی نظیر مسجد و مدارس که دارای معافیت هستند لازم و ضروری خواهد بود.

وی اضافه کرد: طی دو سال گذشته اقدام خوبی برای مردم شهرستان ازلحاظ اقتصاد خانوار صورت گرفت که تعرفه‌های فروش در بخش خانگی مصوبه هیئت وزیران برای شهرهای مهدی‌شهر و شهمیرزاد از اقلیم دو به اقلیم یک و برای شهر درجزین از اقلیم سه‌به‌دو در چهارماهه پایانی فصل سرد سال تغییر کرد، اما نیاز به پیگیری برای افزایش سیکل فصل سرد در شهرستان است.

نظر شما