شناسهٔ خبر: 29412835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مداحان بجنورد سطح‌بندی شدند

گروه معارف - رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد گفت: با تشکیل کمسیون سطح‌بندی ۴۲ نفر از مداحان این شهرستان سطح بندی شدند.

صاحب‌خبر -

مداحان بجنورد سطح بندی شدند

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بجنورد در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهار کرد: با تشکیل کمسیون سطح بندی 42 نفر از مداحان بجنورد که در سامانه طوبی ثبت نام شده بودند با حضور اعضای کمسیون سطح‌بندی شدند.
وی افزود: تاکنون 311 نفر از مداحان بجنورد سطح بندی شده‌اند که برای 270 نفر کارت مداحی صادر شده و برای باقی مداحان نیزاین کارت تا پایان هفته صادر خواهد شد.
هدایتی ادامه داد: لازمه شرکت در انتخابات کانون مداحان داشتن کارت مداحی سطح بندی شده از سامانه طوبی بوده که مداحان وشعرای آیینی با در دست داشتن کارت مداحی می توانند در 9 آذر ماه سال جاری به کاندیداهای خود رأی دهند.
وی با اشاره به برپایی گفتمان‌های دینی در مدارس بجنورد با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، یادآورشد: این گفتمان‌های دینی با دو موضوع آسیب‌های اجتماعی، عفاف و حجاب در مدارس متوسطه بجنورد برگزار خواهد شد.
هدایتی افزود: امسال با جدیت هرچه بیشتر و تلاش مضاعف برگزاری گفتمان‌های دینی با کیفیت بالاتر و با حضور اساتید مجرب تری در دستور کار اداره تبلیغات اسلامی درشهرستان بجنورد است.
انتهای پیام

نظر شما