شناسهٔ خبر: 29408588 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

توطئه دشمن را با اطلاع رسانی خنثی کنیم/دولتمردان از هرگونه چالشی پرهیز کنند

«لطفی» با بیان اینکه مسئولان در چهل سالگی انقلاب با اطلاع رسانی دقیق به مردم توطئه دشمن را خنثی کنند، گفت: مسئولان باید از هرگونه چالشی پرهیز کنند.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرنگار دولت خبرگزاری شبستان، «نصرت الله لطفی»، قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در جلسه ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که صبح امروز شنبه 26 آبان در وزارت کشور برگزار شد، گفت: ما در شرایط حساس کنونی یک وظیفه دینی و انقلابی در راستای بصیرت افزایی در کشور به عهده داریم.

 

وی اظهار داشت: دشمن هدفش ناامید کردن مردم از انقلاب و نظام است که ما باید با  باید با اطلاع رسانی این توطئه دشمن را خنثی کنیم و همه دستگاه ها، نهادها و ارگان ها باید در سالگرد 40 سالگی انقلاب یک بیلان کاری از خودشان منتشر کنند و حداکثر تا 10 آذر هر کارگروه یک جزوه مستند مقایسه ای در رابطه با عملکرد فعلی شان با قبل از انقلاب با کشورهای منطقه ارایه دهند.

 

«لطفی» ادامه داد: در این جزوه باید دستاوردهای انقلاب، پاسخ به شبهات، بازخوانی گفتمان، شعارهای اصلی انقلاب و آرمان ها و اهداف ذکر شود.

 

وی با بیان اینکه با شورای سیاستگذاری ائمه جمعه هماهنگی هایی برای اینکه در هر خطبه بخشی از دستاوردهای انقلاب تشریح شود انجام شده است، گفت: ما از وزیر کشور می خواهیم در هیئت دولت از دولتمردان بخواهند تا انگیزه لازم را در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب برای کار و خدمت داشته باشند و از هرگونه چالش پرهیز شود تا بتوانیم یکدل و همسو دین مان را به انقلاب در این پیچ تاریخی ادا کنیم./

 

 

نظر شما