شناسهٔ خبر: 29405371 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

گزارش فارس از سیل مهران

از نجات گرفتاران در سیل تا واژگونی اتوبوس مسافران اربعین+تصاویر

بر اثرسیل یک دستگاه اتوبوس در مهران واژگون شد که خوشبختانه ۵۶ نفر مسافر محصور مانده در آن نجات یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فاس در ایلام, همزمان با ورود موج جدید بارشی که از روزشب گذشته (پنجشنبه) وارد ایلام شد، اکثر مناطق استان درگیر این سامانه شده است.

براساس این گزارش این سامانه قوی از بامداد امروز به اوج خود رسیده به طوری که بارش ها باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم شده است.

از طرفی امروز تعدادی از اهالی شهرستان آبدانان که بر اثر سیل در رودخانه روستای پشت قلعه گیر افتاده بودند توسط شهرداری آبدانان نجات یافتند.

 

 

یک دستگاه اتوبوس مسافران اربعین نیز در این حادثه واژگون شد که خوشبختانه تلفات جانی نداشت.

بر اثر این حادثه نیز ۵۶ نفر مسافر محصور مانده در اتوبوس گرفتار در سیلاب نجات یافتند.

 

در این راستا مدیر جمعیت هلال احمر شهرستان مهران گفت: در پی واژگونی دو اتوبوس زائرین در پل بیدوله (بعد از پل زائر ) بلافاصله تیم های عملیاتی جمعیت هلال احمر با همکاری آتشنشانی شهرستان وارد عملیات شدند که خوشبختانه با انجام کار تیمی نجاتگران پر تلاش تعداد ۵۶ نفر از زائرین محصور مانده در اتوبوسها و سیلاب نجات یافتند.

 

 
سجاد نظریان زاد افزود: در این عملیات ۴ تیم عملیاتی از هلال احمر و ۱۵ نفر از نیروهای شهرداری و آتشنشانی بهمراه ماشین آلات امدادی فعالیت داشتند.

طبق گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، بسیاری از منازل و مغازه های شهر های جنوبی استان در اثر بارش های باران دچار مشکلات جدی شده و تا هم اکنون نیز کار خدمت رسانی به سیل زدگان در دست اقدام است.

 

انتهای پیاخ

نظر شما