شناسهٔ خبر: 29403914 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

جوانی که با یک وان پر از سکه برای خرید آیفون راهی فروشگاه شد +فیلم

پسری جوان با اقدام عجیب خود جهت خرید آیفون از یک فروشگاه به سوژه رسانه‌های جهان تبدیل شد.

صاحب‌خبر -

جوانی که با یک وان پر از سکه برای خرید آیفون راهی فروشگاه شد+فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیواتولاو کوالنکو شهروندی جوان در شهر مسکوی روسیه همراه هفت دوست خود با یک وان پر از سکه وارد فروشگاه موبایل فروشی شد تا با سکه‌های خود اقدام به خرید آیفون کند. این جوان که وبلاگ‌نویس است با 350 کیلوگرم سکه در یک وان وارد مرکز فروش اپل شد.

بیشتر بخوانید:اپل و آمازون برای فروش بیشتر محصولات آیفون قرارداد امضا می‌کنند

گفتنی است، بنا بر اعلام یورونیوز ارزش کل سکه ها به 1300 یورو بوده که در نگاه اول نگهبانان بسیار از صحنه ورود سیواتولاو  و دوستانش به این سبک در فروشگاه بسیار متعجب شدند اما در نهایت به آنها برای ادامه اقدام عجیب خود اجازه دادند. مدیر مدیر روابط عمومی این مرکز فروش آیفون در مصاحبه با پایگاه خبری یورونیوز گفت: کارمندان ما طی یک تماس تلفنی درباره این اتفاق به من توضیح دادند و من واقعا از گفته‌های آنها متعجب شده بودم، بنابراین کارمندان برای اثبات حرف‌های خود درباره این ماجرا عکس‌هایی برایم فرستادند. جالب است بدانید شمارش این سکه‌ها 2 ساعت به طول انجامید  و در نهایت خریدار روس پس از رسیدن به آرزوی خود، آیفون به دست فروشگاه را ترک کرده است.

mp4
<div id="video-display-embed-code"><script src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/6732323/8950990?width=400&height=300"></script></div>

انتهای پیام/

نظر شما