شناسهٔ خبر: 29403537 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

با بازی باران کوثری و حسن معجونی؛

«بی نامی» به زودی اکران می‌شود

علیرضا صمدی کارگردان سینما از اکران فیلم سینمایی «بی نامی» خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا صمدی کارگردان سینما که اولین اثرش سینمایی‌اش با عنوان «بی نامی» به زودی اکران خواهد شد در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، اظهار داشت: فیلم سینمایی «بی نامی» که حدود یک سال در صف اکران است پیش از این قرار بود در بهار امسال اکران شود اما پس از اینکه این اتفاق رخ نداد اکران این اثر به پاییز موکول شد.

صمدی خاطرنشان کرد: برای «بی نامی» در جهت حضور در جشنواره فیلم فجر سال گذشته اقدام کرده بودیم که این فیلم برای حضور در فجر انتخاب نشد ولی در جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره فیلم زوریخ، اورنج کانتی و پونا توانست حضور داشته باشد.

وی افزود: «بی نامی» فیلمی کمدی نیست و امیدوارم مردم از این اثر اجتماعی استقبال کنند.

باران کوثری، حسن معجونی، پوریا رحیمی سام، شهروز دل افکار، مهتاب ثروتی، علی باقری، رضا افشار، محمود نظرعلیان بازیگران «بی نامی» هستند.

تهیه کنندگی «بی نامی» بر عهده مجید رضابالا است و پخش بین‌المللی آن را علیرضا شاهرخی بر عهده خواهد داشت. این فیلم سینمایی هم اکنون در نوبت اکران قرار دارد.

فیلمنامه «بی نامی» را فرهاد مهندس پور و علیرضا صمدی به طور مشترک به نگارش در آورده‌اند و در خلاصه داستان آن آمده است: چند روز مانده به تولد چهل سالگی امیر اتفاقاتی او را وارد بحران بزرگی می کند، بحرانی که او را به جستجو وا می‌دارد.

نظر شما