شناسهٔ خبر: 29403472 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رئیس اتحادیه بازنشستگان جامعه کارگری در گفتگو با برنا :

قلبی که برای کارگران می تپید از حرکت ایستاد

رئیس اتحادیه بازنشستگان جامعه کارگری در خصوص درگذشت تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: قلبی که برای منافع بازنشستگان و کارگران می تپید از حرکت ایستاد.

صاحب‌خبر -

حسن صادقی در گفت وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، درباره نوربخش گفت: وی شریف، بزرگوار، مدیری پاک نفس، علیم النفس،خوش قلب، مدبر و کارآزموده بود که نگاهی توام با تعصب و تدبیر و دفاع از منافع جامعه تامین اجتماعی و کارگری داشت.

وی ادامه داد: نوربخش مدیری کم نظیری در عرصه صیانت از منافع بازنشستگان و کارگران بود و من کمتر مدیری را می شناسم که چنین تعصبی داشت، او در برابر دست اندازی به سرمایه کارگران و بیمه شدگان سنگ زیرین آسیاب بود.

رئیس اتحادیه بازنشستگان جامعه کارگری با بیان اینکه افرادی که قصد چند بخش کردن و تصاحب سازمان تامین اجتماعی را داشتند در مقابل خود نوربخش را می دیدند، اظهارکرد: او انسانی وارسته و کم نظیر  و برای ما فردی امین و دست پاک بود.

وی افزود: او انسانی مظلوم و صبور و در برابر ناملایماتی که توسط برخی حوزه های دولت و دولتمردان به ایشان روا می شد، متین بود .

صادقی با تاکید براینکه نوربخش در برابر دفاع از منافع تامین اجتماعی و بازنشستگان مرزی نمی شناخت، عنوان کرد: ما مدیری شایسته را از دست دادیم که تمام هم و غمش حفاظت از تامین اجتماعی که سرمایه کارگران هست، بود.

وی با بیان اینکه با در گذشت نوربخش جامعه کارگری صدمه بزرگی دید و ما از این موضوع افسرده هستیم، اضافه کرد: او از خانواده کارگر و بزرگمردی بود که تاریخ در حوزه تامین اجتماعی از او به نیکی یاد می کند.

رئیس اتحادیه بازنشستگان جامعه کارگری با اشاره به اینکه قلبی که برای منافع بازنشستگان و کارگران می تپید از حرکت ایستاد، خاطرنشان کرد: او همواره دغدغه بازنشستگان را داشت و من این موضوع را در کلام و نگاه وی شاهد بودم، او همیشه می گفت؛ من شرمنده ام که نمی توانم بیش از این سفره بازنشستگان و جامعه کارگران را رنگین کنم، دستم بسته و منابع تامین اجتماعی محدود است.

گفتنی است عصر پنجشنبه تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی و عبدالرحمان تاج الدین معاون پارلمانی وی در بازدید وزیر کار از پروژه های استان گلستان بر اثر سانحه ترافیکی جان خود را از دست دادند.

 

 

نظر شما