شناسهٔ خبر: 29401942 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه کوهبنان تاکید کرد

استاندار جدید کرمان نگاه ویژه به کوهبنان در بحث زلزله و انتخاب مدیران شهرستان داشته باشد

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان  ، نماز جمعه این هفته شهر کوهبنان با حضور جمعی از  مسوولان،فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعی از مردم ولایت مدار و بسیجی شهرستان در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار شد .



حجت الاسلام عباس جعفری امام جمعه کوهبنان ضمن دعوت همگان به تقوای الهی گفت سالروز شهادت امام حسن عسکری را داریم شخصیتی که در عمر کوتاه خویش برکات فراوانی داشتند و نگذاشتند دشمنان سو استفاده کنند گاهی با بیانات و گاهی با معجزات مسیر امامت را طی کردند .
 وی ادامه داد نهم ماه ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر(عج) است لذا جشن ها باید در شان این ایام برگزار شود جشن های عقد و ازدواج خوب است در این ایام برگزار گردند چون سالروز ازدواج رسول الله با حضرت خدیجه را نیز داریم .
 خطیب جمعه کوهبنان تاکید کرد جا دارد که ازدواج ها بر اساس سنت رسول الله باشد خانواده ها رعایت حال هم در خرید و برگزاری جشن های ازدواج را داشته باشند و از چشم هم چشمی فاصله بگیرند ازدواج ها ساده برگزار شود و از خرید داخلی بهره ببرند.
 وی ابراز داشت هفته مهدویت را داریم که جلسات خوبی از سوی آموزش و پرورش در مدارس در حال برگزاری است که جا دارد در تمام مساجد و محافل جشن هایی در خور برگزار شود.
 امام جمعه کوهبنان تصریح نمود هفته وحدت را در پیش داریم که باید جشن های با شکوهی در خور شان برگزار شود چون امت اسلامی نیاز به وحدت دارد چیزی که تا کنون دشمن را وادار به عقب نشینی کرده است .
 ایشان تاکید کرد در هفته وحدت باید توطئه های دشمنان رصد شود و از این فرصت برای مبارزه و نابودی دشمنان بهره ببریم.
 حجت الاسلام جعفری بیان داشت هفته کتاب را داریم باید به مساله مطالعه اهمیت داده شود سعی کنیم با کتاب مانوس شویم که علامه طباطبایی به این مهم توجه داشت.
خطیب جمعه کوهبنان گفت: به مناسبت سالگشت وقوع مناطق زلزله زده که اعلام کردند پایان و اتمام ساخت و ساز می باشد با این حالیکه شاید بیش از ۵۰ درصد از ساخت و ساز ها هنوز مانده است. 
 ایشان خاطر نشان کرد رتبه های کسب شده توسط کتابخانه عمومی شهرستان بسیار عالیست که کتابخوان نمونه و خیر کتابخانه ،مسوول برتر کتابخانه و کتابدار برتر از کوهبنان انتخاب شدند .
خطیب جمعه کوهبنان افزود ۲۴آبان روز جهانی نان است نبی مکرم اسلام تاکید داشتند نان را گرامی بدارید و احترام بذارید چون بهترین غذای انسان هاست در غیر این صورت باید شاهد قطحی باشیم باید از نانوایان شهرستان تشکر شود البته کیفیت و بهداشت همچنان باید مد نظر باشد.
 وی تصریح نمود حرکت انقلابی دستگاه قضا در اعدام مفسدین اقتصادی ستودنی است باید جامعه از وجود دزدان پاک شود البته مردم باید قوه قضاییه را حمایت کنند .
 حجت الاسلام جعفری ادامه داد گرچه تهاجم ناجوانمردانه صهیونیست ها را داشتیم اما نیروهای مقاومت در فلسطین با الهام گرفتن از انقلاب اسلامی تنها در برابر قدرت ها ایستادند و صهیونیست ها را واردار به آتش بس کردند که باید این پیروزی را تبریک بگوییم و همواره حامی مسلمانان باشیم .
 امام جمعه کوهبنان تاکید کرد هفته بسیج را در پیش داریم نهاد مقدسی که به تدبیر پیامبر گونه حضرت امام خمینی(ره ) شکل گرفت نهادی که صد در صد مردمی است و مردم به بسیجی بودن افتخار دارند چون مومن بودن ،پیشرو، خط شکن، مسولیت پذیر، منظم ،قانون مدار و دشمن شناس بودن از مشخصات بسیجیان است.
 وی گفت بسیج نهادی است که بسیاری از توطئه ها را طی سالیان گذشته نقش بر آب کرد چرا که شاخص های مهم بسیجیان بصیرت ، اخلاص و عمل به هنگام است.
 ایشان یادآور شد بسیجیان همواره در برابر انحرافات ایستادند که الگویی برای منطقه و جهان شده اند چون مکتبی ترین ،مردمی ترین و پاک ترین افراد بسیجیان هستند که متعلق به گروه زمان و مکان خاصی نیستند.
 وی در پایان تاکید کرد انتصاب استاندار جدید را به فال نیک می گیریم امیدواریم ایشان که از چهره های مومن و انقلابی هستند نگاه ویژه ای به شهرستان کوهبنان خصوصا بحث زلزله و انتخاب مدیران داشته باشند تا مدیران در شهرستان در کنار ما بمانند و در نماز جمعه هم حضور گسترده داشته باشند

نظر شما