شناسهٔ خبر: 29401729 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اختصاصی میزان/

دفع حملات سنگین در جنوب شرق استان ادلب؛ تلاش تروریست ها برای اشغال « تل السلطان» و پایگاه نظامی « المجهور» ناکام ماند

خبرگزاری میزان- برخی رسانه‌های وابسته به تروریست‌ها از سیطره بر برخی مناطق از جمله پایگاه نظامی «المهجوره» خبر دادند، اما منابع میدانی این خبر را تکذیب کردند و گفتند انتشار این اخبار فقط در راستای یک جنگ روانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش میزان، عناصر گروه تروریستی هیات تحریرالشام برای چندمین بار متوالی در روزهای اخیر، دوباره به مواضع نیروهای ارتش سوریه در حومه شهرک « ابوظهور» در جنوب شرق استان ادلب حمله کردند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با میزان به جزئیات حملات صورت گرفته اشاره کرد و افزود: عناصر تروریستی مواضع نیروهای سوری را در محورهای « تل السلطان» و پایگاه نظامی « المهجوره» در حومه غربی شهرک ابوظهور هدف قرار دادند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای ارتش سوریه با هوشیاری توانستند تحرکات تروریست ها را در محور « تل السلطان» رصد کنند و پس از چند ساعت درگیری سنگین موفق شدند حملات را به طور کامل دفع کنند؛ شماری از تروریست ها در جریان درگیری ها کشته و زخمی شدند.

وی با بیان این که حملات تروریست ها در نزدیکی پایگاه المهجوره با واکنش قاطع نیروهای ارتش و گارد ریاست جمهوری سوریه به نتیجه نرسید، گفت: حدود 30 تن از تروریست ها در این محور کشته و زخمی شدند و شماری دیگر هم از منطقه عقب نشینی کردند.

به گزارش میزان، برخی رسانه های وابسته به تروریست ها از سیطره بر برخی مناطق از جمله پایگاه نظامی « المهجوره» خبر دادند اما منابع میدانی این خبر را تکذیب کردند و گفتند انتشار این اخبار فقط در راستای یک جنگ روانی است.

همزمان یگان های موشکی و جنگنده های ارتش سوریه مواضع تروریست ها در محورهای جنوب شرق استان ادلب و شمال استان حماه از جمله مناطق « سکیک، ترعی، التمانعه و مزارع حومه، ام جلال، التح، جرجناز، العطال، الخوین و الفرجه» هدف قرار دادند.

از محور غربی شهر حلب خبر می رسد، نیروهای ارتش سوریه هزاران اطلاعیه را در محله « جمیعه الزهرا» پخش کردند و به تروریست ها هشدار دادند اگر از منطقه عقب نشینی نکنند با پاسخ قاطع روبه رو خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما