شناسهٔ خبر: 29401577 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نایب رئیس هیات کاراته استان مرکزی:

رقابت های لیگ کاتا و کومیته استان مرکزی در اراک برگزار شد

اراک- نایب رئیس هیات کاراته استان مرکزی گفت: مرحله نهایی لیگ کاتا و کومیته دختران کاراته کار استان مرکزی با شناخت تیم ها و نفرات برتر در اراک پایان یافت.

صاحب‌خبر -

زینت السادات الحسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: هفته پنجم و مرحله نهایی لیگ کاتا و کومیته نونهالان و نوجوانان بانوان کاراته استان مرکزی روز جمعه با شناخت تیم ها و نفرات برتر در اراک به کار خود پایان داد.

نایب رئیس هیات کاراته استان مرکزی افزود: در لیگ کاتای نونهالان تیم مسعوده یک مقام نخست را کسب کرد، تیم شیما نایب قهرمان شد و تیم های مسعوده دو و بیمه نوین مشترکا سوم شدند.

وی ادامه داد: در لیگ کاتای نوجوانان هم، تیم های مسعوده یک و مسعوده دو مقام اول و دوم را کسب کردند و تیم های کمیسیون بانوان و بیمه نوین به طور مشترک سوم شدند.

نایب رئیس هیات کاراته استان مرکزی خاطرنشان کرد: در لیگ کومیته نونهالان هم تیم سیمای یک اول شد، تیم اپیون در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم‌های شهرداری و سیما به طور مشترک سوم شدند.

الحسینی بیان داشت: در لیگ خردسالان هم تیم‌های گلبرگ و برنا اول و دوم شدند و کمیسیون بانوان و آرامیس به طور مشترک بر سکوی سوم تکیه زدند.

وی ادامه داد: در لیگ کومیته نوجوانان هم، تیم گلبرگ در جایگاه نخست ایستاد، تیم پیمان نایب قهرمان شد و تیم های سیما و شیدا به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند.

نایب رییس هیات کاراته استان مرکزی گفت: مسابقات زیر نظر هیات کاراته استان مرکزی برگزار و کاپ اخلاق هم به تیم کوثر اعطا شد.

نظر شما